Ucz się na błędach…

i sukcesach innych

Każdy z naszych trenerów ma min. 10 lat doświadczeń w zarządzaniu sprzedażą.
Skorzystaj z ich best practices i osiągaj sukces oraz unikaj kosztownych błędów w sprzedaży.

Trenerzy praktycy sprzedaży

McHayes&StewardGroup

Przemysław Mik (Praktyk sprzedaży /Trener / Konsultant)

20 lat doświadczeń w sprzedaży. Obecnie prezes zarządu w McHayes&StewardGroup. Twórca Szkoły Zarządzania Sprzedażą oraz DrSprzedaz.pl największej w Polsce platformy e-learningowych dla działów sprzedaży. Karierę rozpoczynał w Górnośląskim Towarzystwie Prasowym (ówczesna „Trybuna Śląska”), gdzie w 1997-1999 jako specjalista ds. sprzedaży sprzedawał powierzchnie reklamowe oraz wymyślił i sprzedawał dodatek prasowy dla kobiet oraz komórkę sprzedaży reklamy wewnętrznej PAR (Prasowa Agencja Reklamowa). Następnie, od roku 2000 jako Menedżer Sprzedaży współtworzył dział sprzedaży w Instytucie Zarządzania. W roku 2003 był związany z branżą doradztwa personalnego gdzie w firmie Take It Sp. z o. o. pełnił funkcję Dyrektora Handlowego. Od roku 2003 Prezes Zarządu McHayes&StewardGroup Sp. z o.o. W ramach działań szkoleniowych, koncentruje się głównie na aspektach postawy sprzedawców, umiejętności sprzedażowych, negocjacjach oraz umiejętnościach sprzedaży przez telefon. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Specjalizacja: Telesprzedaż, Badanie potrzeb, Sprzedaż, Negocjacje

Paweł Bogusław (Praktyk sprzedaży / Trener / Coach / Assesor)

24 lata bogatego doświadczenia sprzedażowego oraz managerskiego w międzynarodowych strukturach takich jak: Sandoz, Valeant, Leroy Merlin, Auchan, Polfarmex. Łączy doświadczenie handlowca i managera z aktualną wiedzą z zakresu psychologii biznesu, inspirując uczestników szkoleń do podnoszenia kompetencji i zwiększenia efektywności podejmowanych działań. Posiada doświadczenie trenerskie w międzynarodowych korporacjach. Szkoli sprzedawców (PH, KAM), kadrę managerską średniego oraz wyższego szczebla w sprzedaży i marketingu. Prowadził z sukcesami pełne procesy rozwoju efektywności pracowników od rekrutacji, poprzez szkolenia merytoryczne i sprzedażowe do coachingu on the job. Prowadził ponad 830 dni szkoleniowych i coachingowych w różnych sektorach biznesu. Specjalizuje się w budzeniu motywacji wewnętrznej, inspirowaniu uczestników warsztatów do poszukiwania oraz samodzielnego dochodzenia do efektywnych rozwiązań. Certyfikowany trener, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, dyplomowany Coach oraz Assesor. Specjalizacja: Rekrutacja, Motywowanie, Budowanie relacji, Sprzedaż

Sebastian Sauter (Praktyk sprzedaży / Trener / Coach)

Od 15 lat pracuje i wspiera rozwój biznesu. Pracował jako handlowiec, później awansując zarządzał sprzedażą jako manager. Doświadczenie handlowe i kierownicze zdobywał pracując między innymi w strukturach handlowych PTK Centertel (obecnie Orange). Zarządzając jako Kierownik Sprzedaży osiągał wysokie wzrosty sprzedaży kierując 80 osobową strukturą sprzedaży. Dalsze doświadczenia managerskie wiązały się z pracą w firmie szkoleniowej, gdzie był odpowiedzialny między innymi za jej rozwój pod kątem organizacji struktur handlowych i realizację wyniku biznesowego. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z obszaru „sprzedażowych umiejętności miękkich”. We współpracy z biznesem cechuje go orientacja na cele i efektywność podejmowanych działań. Tworzy autorskie programy szkoleniowe, oparte na konkretnych celach rozwojowych. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził około 600 dni szkoleniowo – konsultacyjnych. Specjalizacja: Postawa, Sprzedaż, Obsługa Klienta, Wywieranie wpływu

Maciej Borejko (Praktyk sprzedaży / Trener / Coach)

15 lat doświadczenia na rynku (sprzedaż, HR). Jako ekspert ds. szkoleń budował i zarządzał zespołami szkoleniowymi, nie rezygnując z realizacji projektów również jako trener i coach. Zdobywał międzynarodowe doświadczenia korporacyjne jako senior trener, biznes partner i menedżer m.in. w: The Royal Bank of Scotland, Citi International PLC oraz Coca-Cola HBC Polska. Od 8 lat w sektorze L&D. Twórca Indywidualnego Treningu Biznesowego (ITB). Jako wieloletni praktyk, ma doskonałe rozumienie wyzwań korporacyjnych stojących zarówno przed menedżerami jak i specjalistami w obecnych czasach. Zrealizował ponad 3000 godzin warsztatów umiejętności miękkich m.in. w specjalizacjach psychologii przywództwa, umiejętnościach handlowych, komunikacji interpersonalnej i biznesowej. Prowadzi szkolenia i coaching na wszystkich poziomach organizacji. Specjalizacja: Negocjacje, Motywowanie, Sprzedaż, Komunikacja

Małgorzata Jastrzębska (Praktyk sprzedaży / EX Kupiec / Trener)

19 lat doświadczeń w sprzedaży. Wieloletni manager sieciowy i praktyk biznesu. Rozpoczęła pracę w Globi, gdzie była m.in. stock menedżerem, kierownikiem ds. zamówień i kupcem. Od 2000 roku – kupiec CARREFOUR zarządzający kolejnymi działami. W latach 2002 – 2011 Senior Manager ds. Zakupu Sektora „PDK” i „PFT” Carrefour Dyrekcja Wykonawcza. Pracując na sklepach zajmowała się. projektem „merchandising”; działem Non Food. Pracując w jednej z największej na świecie korporacji, nawiązała współpracę z dziesiątkami dostawców.  Realizowała projekty również w sytuacjach szczególnych np. „misje na prowincji”, zwolnienia grupowe, fuzje, kryzys wartości. Certyfikowany Coach (ICF ACC). Połączenie twardych umiejętności biznesowych z nastawieniem na rozwój „miękkich” kompetencji. Specjalista w negocjacjach. Ekspert w zapisach kontraktowych. W kontakcie z Dużymi Graczami, umie pokazać przestrzeń w rozmowach, ale i cel walki o każdy cm pola. Rozumie specyfikę pozycji rynkowej małych jak i dużych firm, które planują rozwój współpracy z silnym partnerem. Specjalizacja: Negocjacje z Kupcem, Współpraca z sieciami, Category Management, Controlling finansowy

Artur Dłubak (Praktyk sprzedaży / EX Kupiec / Trener / Coach)

Od 20 lat w sprzedaży sieciowej FMCG/DIY, od 16 lat w dystrybucji FMCG/Non Food, oraz od 8 lat w produkcji i handlu materiałami budowlanymi. Pełnione funkcje dyrektora hipermarketów, zarządzania zapasami, supply chain, sprzedaży i rozwoju biznesu, dyrektora generalnego w Metro, Tesco, Leroy Merlin, Perekriostok, Dixy, Kreisel, Megapolis Group, IGA Russia, Barlinek Rosja. W konsultingu biznesowym, zarządzaniu start-up’ami oraz projektami optymalizacji firm na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej od 10 lat Nie ma litości dla ignorancji, niespójnych strategii biznesowych, mizernej sztuki operacyjnej i chaotycznej taktyki. Jako ekspert – trener i coach od 15 lat zajmuje się rozwojem kompetencji kadry managerskiej, w tym pod kątem szybkiego i skutecznego działania, oraz optymalizacji procesów decyzyjnych. Celuje we wprowadzaniu innowacji, zmian, oraz kształceniu liderów. Prowadzi szkolenia dla większości sektorów biznesu aktywnych na wschodzie Europy. Działania doradcze, szkoleniowe i coachingowe kieruje w stronę managerów na szczeblu średnim, top, oraz executive. Specjalizacja: Zarządzanie, Motywowanie, Sprzedaż, Negocjacje

Mateusz Mrozowski (Praktyk sprzedaży / Trener)

Od 12 lat w sprzedaży, doświadczenie menadżerskie i sprzedażowe w takich branżach jak: Marketing wewnętrzny, Farmacja, Budownictwo, IT, Sprzedaż bezpośrednia. Były zawodowy sportowiec (wielokrotny medalista mistrzostw Polski, mistrz Polski, reprezentant kraju na mistrzostwach Europy – AMP, AME) Doświadczenie sprzedażowe zdobywał na różnych szczeblach kariery zawodowej począwszy od przedstawiciela handlowego do funkcji Dyrektora Sprzedaży. W 2016 roku uzyskał tytuł najskuteczniejszego sprzedawcy w swojej firmie, rok później najlepszego Dyrektora Sprzedaży. Publicysta: Forbes, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży. Autor bestsellerowej książki „sprzedaż jest sexy albo nie ma jej wcale”. Wykładowca akademicki na WSPiA w Lublinie (psychologia sprzedaży) Szkoli i doradza takim markom jak: Mercedes, T-mobile, Pracuj.pl, Bosch, PKP, Dr Irena Eris. Certyfikowany trener, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Trener Biznesu Szkoły Trenerów, Kurs Trenerski – Profesjonalny Trener Organizacji

Krzysztof Barwiński (Praktyk sprzedaży / Trener / Coach)

14 lat doświadczenia jako sprzedawca w sektorze B2B. W tym czasie opanował do perfekcji umiejętność sprzedaży relacyjnej, dzięki czemu stał się jednym z najlepszych handlowców w regionie. Pracując jako kierownik Salonu Firmowego Orange, sprawdził i przetestował w praktyce zarówno techniki sprzedaży, jak też umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania zespołem sprzedażowym. To praktyk, który do dnia dzisiejszego aktywnie zajmuje się sprzedażą. Specjalizuje się w warsztatach z zakresu technik sprzedaży, które oparte są na naturalnych elementach procesu podejmowania decyzji, oraz rozwoju umiejętności managerskich niezbędnych do tworzenia i prowadzenia efektywnych zespołów sprzedażowych. W swoich działaniach zorientowany na cele i efektywność. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził ponad 9000 godzin szkoleniowo – konsultacyjnych. Specjalizacja: Badanie potrzeb, Sprzedaż, Komunikacja, Asertywność

Krzysztof Pytel (Praktyk sprzedaży / Trener / Konsultant / Interim)

Od ponad 20 lat związany z rynkiem farmaceutycznym i FMCG. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie producenta jak i sieci aptek. Po stronie dostawcy zarządzał działem Trade Marketingu, jako Dyrektor Sprzedaży rozwijał sprzedaż w kanale farmaceutycznym a jako Prezes Zarządu odpowiadał za rozwój nowej spółki. Po stronie sieci aptek zdobył doświadczenie jako Category Manager odpowiedzialny za współpracę z dostawcami. Prowadzi krótko i długoterminowe projekty Interim Management oraz konsultingowe dla aptek, optymalizując kategorię, ekspozycję (merchandising), ceny i marże. Specjalizuje się w szczególności w szkoleniach zespołów sprzedaży firm farmaceutycznych: KAM, Kierownicy Regionalni, Przedstawiciele Handlowi. Szkoli Kupców, Category Managerów i kierowników aptek. Autor wyspecjalizowanego programu szkoleniowego dla farmaceutów I-go stołu, którego realizacja skutecznie zwiększa efektywność sprzedażową. Prelegent na wielu konferencjach oraz autor publikacji w prasie branżowej. Współpracuje z Okręgowymi Izbami Aptekarskimi, którym dostarcza szkolenia on-line, punktowane punktami edukacyjnymi „miękkimi”. Absolwent studiów pedagogicznych oraz podyplomowych studiów menedżerskich Executive MBA Instytutu Ekonomii Polskiej Akademii Nauk. Specjalizacja: Category Management, Optymalizacja ekspozycji, cen i marż, Sprzedaż, Zarządzanie, Współpraca z sieciami aptek

Andrzej Niemczyk (Trener / Coach)

Od 25 lat, sprzedaje i kieruje sprzedażą na trudnych, konkurencyjnych rynkach. Był handlowcem, kierownikiem sprzedaży a następnie dyrektorem handlowym w dwóch firmach farmaceutycznych Gedeon Richter i Ewopharma AG. Jest autorem i współautorem 10 książek o zarządzaniu i sprzedaży, w tym także książki „Jak kierować zespołem handlowym i przetrwać (3 wydania) oraz pakietu multimedialnego „Sztuka kierowania zespołem sprzedażowym.” Trener, coach i konsultant od 15 lat oraz trener trenerów Szkoli największe światowe i polskie firmy. Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich z zakresu budowania własnego autorytetu, przywództwa, odwagi menedżerskiej oraz kierowania zespołem w trudnych sytuacjach W swoich szkoleniach wykorzystuje rozumienie mechanizmów kierujących zachowaniem człowieka. Pomaga zrozumieć, jak sprzedawać bez używania powszechnie znanych technik handlowych. Podczas szkoleń handlowych uczestnicy ćwiczą jak zamienić je na dialog z klientem i jak wykorzystywać psychologiczne aspekty sprzedaży.

Jacek Masłowski (Trener sprzedaży / Coach / Assesor)

20 lat doświadczeń. Uznany trener i coach sprzedaży. W swojej karierze przeszedł drogę od stanowiska przedstawiciela handlowego aż do dyrektora sprzedaży, pracując m.in. dla Perfetti Van Melle Polska, Krat Jacobs Suchard, Lisner i Carlsberg Polska. Przeszkolił około 8 000 osób na stanowiskach od młodszego przedstawiciela handlowego po prezesa za rządu. Specjalizuje się w coachingu, szeroko pojętym kierowaniu zespołami, technikach sprzedaży oraz zarządzaniu rozwojem kompetencji. Prowadzi także szkolenia z zakresu rozwiązywania konfliktów, umiejętności interpersonalnych, asertywności, perswazji, inteligencji emocjonalnej, a także systemów ocen i rekrutacji.  Ukończył szkołę trenerów i terapeutów w Instytucie Terapii Gestalt w Krakowie. Współzałożyciel i prezes Fundacji Masculinum. Autor poradników zawodowych oraz artykułów publikowanych na łamach „Gazety Wyborczej”. Współprowadzący audycje w TOK FM. Jest pasjonatem hokeja na lodzie – gra obecnie jako bramkarz w drugoligowej drużynie Orły Warszawa. Specjalizacja: Sprzedaż, Negocjacje, Leadership, Motywowanie

Grzegorz Jeżowski (Trener sprzedaży / Coach / Assesor)

14 letnie doświadczenie pracy z ludźmi na stanowisku handlowym, kierowniczym, konsultacyjnym oraz trenerskim w organizacjach takich jak: Work Service/Telekomunikacja. Swoją przygodę sprzedażową rozpoczął już na studiach jako doradca klienta i już po paru miesiącach został kierownikiem a następnie w niedługim czasie zarządzał grupą kierowników. Po czym tworzył i zarządzał firmą rekrutacyjną oraz otwierał nowe oddziały. Ponad 8 lat na rynku szkoleniowo-doradczym jako trener sprzedaży w korporacjach międzynarodowych (Avon/UPC/Media Markt & Saturn). Specjalizuje się w standaryzacji sił sprzedaży i zarządzania oraz w coachingu sprzedażowym. Wdraża i monitoruję standardy pracy w sprzedaży bezpośredniej i wypracowuję zachowania zgodne z oczekiwaniem firmy. Zrealizował do tej pory 420 dni szkoleniowych oraz 900 dni konsultingowo-coachingowych dla różnych firm. Specjalizacja: Zarządzanie Zespołem, Komunikacja Menedżerska, Techniki sprzedaży

Maciej Wojciechowicz (Manager Sprzedaży / Trener / Konsultant)

Wychowany i wyedukowany w Wielkiej Brytanii. Absolwent renomowanej London School of Economics. Posiada ponad 25-letnie międzynarodowe doświadczenie w handlu, głównie retailu. Karierę rozwijał od pozycji regionalnego szefa sprzedaży w Afryce Zachodniej, pracował jako kupiec w Makro Cash and Carry, sourcing manager dla Grupy Metro w Hongkongu, dyrektor handlowy B&Q w Chinach i jako założyciel i dyrektor generalny Kingfisher Sourcing Eastern Europe. W grupie Metro AG, wspólnie z Bain & Co, wprowadzał międzynarodowo Customer Led Category Management (CLCM). Opracował i z sukcesem wdrożył kilkanaście planów kategorii zarówno w art. przemysłowych jak i spożywczych, szkolił kupców oraz doradzał zarządom. Obecnie doradza firmom w zakresie handlu i prowadzi szkolenia eksperckie, zarówno w j. polskim jak i angielskim. Prowadzone przez niego szkolenia dotyczą głównie zwiększenia rentowności współpracy z siecią handlową, negocjacji, zarządzania kategoria, budowania strategii handlowych i nowoczesnych metod sprzedaży.