Coaching w dziale sprzedaży
O skuteczności naszego coachingu
świadczy to, że nawet po zakończonej pracy naszego coacha, Twoi sprzedawcy wciąż odnoszą sukcesy sprzedażowe.
świadczy to, że nawet po zakończonej pracy naszego coacha, Twoi sprzedawcy wciąż odnoszą sukcesy sprzedażowe.
czyli coś więcej niż standardowy coaching
Wychodzimy z założenia, że działy sprzedaży potrzebują raczej połączenia coachingu z twardym i realnym konsultingiem sprzedażowym. Dlatego tez wszyscy nasi Coachowie posiadają olbrzymie doświadczenia w działach sprzedaży m.in. na stanowiskach menedżerskich. Dzięki naszym wieloletnim doświadczeniom w działach handlowych proponujemy naszym Klientom rzetelne, realne i czysto biznesowe wsparcie coachingowe. Koncentrujemy się wyłącznie na coachingu sprzedażowym, opracowaliśmy specjalne cykle coachingowe, pomagając w określeniu kompetencji, w których menedżer lub sprzedawca nie czuje się pewnie.
menedżerom, którzy:
osobom na stanowiskach:
coaching instruktażowy
Całodniowy coaching polega na obserwacji pracownika i analizie jego zachowań w trakcie wykonywanej pracy. Przeprowadzany jest przez coacha. Podczas coachingu pracownik m.in. dokonuje samooceny, uzyskuje informację zwrotną od coacha i wraz z nim planuje działania. Dzięki realizacji coachingu możliwe jest dokonanie analizy podejmowanych przez pracownika działań, jego podejścia do obowiązków oraz szans rozwoju. Jednocześnie pracownik otrzymuje wsparcie i praktyczne wskazówki na przyszłość.