Porady ekspertów SalesOn w magazynie Agent Nieruchomości

By 11 września 2018 Kwiecień 5th, 2019 News
SalesOn Agent Nieruchomosci

SalesOn jest patronem merytorycznym najnowszego wydania magazynu Agent Nieruchomości. Eksperci SalesOn przygotowali ilustrowane praktycznymi przykładami artykuły, które będą pomocne w pracy każdego agenta nieruchomości i specjalistów zajmujących się sprzedażą i wynajmem powierzchni komercyjnych

Wydawcą magazynu Agent Nieruchomości jest Grupa OLX, do której należy m.in. marka OTOdom – najpopularniejszy serwis nieruchomości w Polsce. Magazyn Agent Nieruchomości skierowany jest do uczestników rynku nieruchomości: inwestorów, agentów nieruchomości, nabywców nieruchomości. Projekt zdobył I miejsce w konkursie Power of Content Marketing, w kategorii marketing nieruchomości. Magazyn ukazuje się w nakładzie 6000 egzemplarzy drukowanych. Publikowana jest także jego wersja online.

Najnowsze wydanie magazynu Agent Nieruchomości poświęcone jest psychologii sprzedaży, technikom sprzedaży i typom osobowości klienta. Patronem merytorycznym tego wydania jest SalesOn – mobilny system Learning & Development automatyzujący rozwój kompetencji sprzedażowych. Właścicielem marki SalesOn jest specjalizująca się w szkoleniach działów sprzedaży firma McHayes&StewardGroup.

Eksperci SalesOn – Przemysław Mik i Robert Szewczyk przygotowali następujące ilustrowane praktycznymi przykładami artykuły, które będą pomocne w pracy każdego agenta nieruchomości i specjalistów zajmujących się sprzedażą powierzchni komercyjnych: Język w sprzedaży nieruchomościTen typ tak ma, czyli jak współpracować, żeby sprzedać, Słowa klucze w sprzedaży nieruchomości i Pytania, w których tkwi siła sprzedaży.

Oto przykład praktycznych porad dotyczących stosowania pytań zamkniętych w sprzedaży nieruchomości:

Pytania zamknięte użyte w nieodpowiednim momencie powodują, że dochodzi do wyczerpania możliwości dalszej konwersacji. Uwaga! Odpowiedzi na te pytania mogą być i z reguły są podane w jednym wyrazie lub bardzo krótkim zdaniu np.:

  • Czy podobają się Pani parkiety? (możliwa odpowiedź: tak/nie)
  • Ile maksymalnie możecie Państwo przeznaczyć na to mieszkanie? (możliwa odpowiedź: 400 tysięcy złotych)
  • Gdzie ma być zlokalizowana działka? (możliwa odpowiedź: w Otwocku)
  • Która dzielnica bardziej Panu odpowiada? (możliwa odpowiedź: Białołęka)
  • Jakiego domu Pan szuka? Parterowego, z użytkowym poddaszem, podpiwniczonego? (możliwa odpowiedź: żadnego z tych)
  • Kiedy planują Państwo zakup tego domu (możliwa odpowiedź: za rok)

Te bardzo krótkie odpowiedzi tak naprawdę nie dają zbyt wiele informacji. Można do nich nawiązać, lecz jest to bardzo trudne i tak naprawdę skończy się tym, że… wkrótce trzeba będzie zadać kolejne pytanie. Trzeba być bardzo ostrożnym, aby nie wpaść w spiralę pytań zamkniętych, bo klient będzie czuł się przesłuchiwany. A to na pewno oddali od sprzedaży.

O autorach artykułów, które ukazały się w Agencie Nieruchomości:

Przemysław Mik ma ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą B2B, obecnie prezes zarządu McHayes&StewardGroup i Szkoły Zarządzania Sprzedażą, wraz z SalesOn.pl marek szkoleniowych wyspecjalizowanych w szkoleniu i rozwijaniu działów sprzedaży.

Robert Szewczyk, Content Director SalesOn – mobilnego systemu Learning & Development automatyzującego rozwój kompetencji sprzedażowych, rzeczoznawca majątkowy.

Więcej o najnowszym wydaniu magazynu Agent Nieruchomości, którego patronem jest SalesOn:

https://blog.otodom.pl/2018/09/jezyk-sprzedazy-nieruchomosci-nowy-magazyn-agent-nieruchomosci.html

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
(Głosów: 23, średnia: 4,57 z 5)
Loading...