Trenerzy, praktycy sprzedaży
Trenerzy Sprzedaży
McHayes&StewardGroup:
Przemysław Mik
Sebastian Sauter
Małgorzata Jastrzębska
Krzysztof Barwiński
14 lat doświadczenia jako sprzedawca w sektorze B2B. W tym czasie opanował do perfekcji umiejętność sprzedaży relacyjnej, dzięki czemu stał się jednym z najlepszych handlowców w regionie. Pracując jako kierownik Salonu Firmowego Orange, sprawdził i przetestował w praktyce zarówno techniki sprzedaży, jak też umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania zespołem sprzedażowym. To praktyk, który do dnia dzisiejszego aktywnie zajmuje się sprzedażą. Specjalizuje się w warsztatach z zakresu technik sprzedaży, które oparte są na naturalnych elementach procesu podejmowania decyzji, oraz rozwoju umiejętności managerskich niezbędnych do tworzenia i prowadzenia efektywnych zespołów sprzedażowych. W swoich działaniach zorientowany na cele i efektywność. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził ponad 9000 godzin szkoleniowo – konsultacyjnych. Specjalizacja: Badanie potrzeb, Sprzedaż, Komunikacja, Asertywność
Krzysztof Pytel
Od ponad 20 lat związany z rynkiem farmaceutycznym i FMCG. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie producenta jak i sieci aptek. Po stronie dostawcy zarządzał działem Trade Marketingu, jako Dyrektor Sprzedaży rozwijał sprzedaż w kanale farmaceutycznym a jako Prezes Zarządu odpowiadał za rozwój nowej spółki. Po stronie sieci aptek zdobył doświadczenie jako Category Manager odpowiedzialny za współpracę z dostawcami. Prowadzi krótko i długoterminowe projekty Interim Management oraz konsultingowe dla aptek, optymalizując kategorię, ekspozycję (merchandising), ceny i marże. Specjalizuje się w szczególności w szkoleniach zespołów sprzedaży firm farmaceutycznych: KAM, Kierownicy Regionalni, Przedstawiciele Handlowi. Szkoli Kupców, Category Managerów i kierowników aptek. Autor wyspecjalizowanego programu szkoleniowego dla farmaceutów I-go stołu, którego realizacja skutecznie zwiększa efektywność sprzedażową. Prelegent na wielu konferencjach oraz autor publikacji w prasie branżowej. Współpracuje z Okręgowymi Izbami Aptekarskimi, którym dostarcza szkolenia on-line, punktowane punktami edukacyjnymi “miękkimi”. Absolwent studiów pedagogicznych oraz podyplomowych studiów menedżerskich Executive MBA Instytutu Ekonomii Polskiej Akademii Nauk. Specjalizacja: Category Management, Optymalizacja ekspozycji, cen i marż, Sprzedaż, Zarządzanie, Współpraca z sieciami aptek
Andrzej Niemczyk
Od 25 lat, sprzedaje i kieruje sprzedażą na trudnych, konkurencyjnych rynkach. Był handlowcem, kierownikiem sprzedaży a następnie dyrektorem handlowym w dwóch firmach farmaceutycznych Gedeon Richter i Ewopharma AG. Jest autorem i współautorem 10 książek o zarządzaniu i sprzedaży, w tym także książki „Jak kierować zespołem handlowym i przetrwać (3 wydania) oraz pakietu multimedialnego „Sztuka kierowania zespołem sprzedażowym.” Trener, coach i konsultant od 15 lat oraz trener trenerów Szkoli największe światowe i polskie firmy. Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich z zakresu budowania własnego autorytetu, przywództwa, odwagi menedżerskiej oraz kierowania zespołem w trudnych sytuacjach W swoich szkoleniach wykorzystuje rozumienie mechanizmów kierujących zachowaniem człowieka. Pomaga zrozumieć, jak sprzedawać bez używania powszechnie znanych technik handlowych. Podczas szkoleń handlowych uczestnicy ćwiczą jak zamienić je na dialog z klientem i jak wykorzystywać psychologiczne aspekty sprzedaży.
Jacek Masłowski
20 lat doświadczeń. Uznany trener i coach sprzedaży. W swojej karierze przeszedł drogę od stanowiska przedstawiciela handlowego aż do dyrektora sprzedaży, pracując m.in. dla Perfetti Van Melle Polska, Krat Jacobs Suchard, Lisner i Carlsberg Polska. Przeszkolił około 8 000 osób na stanowiskach od młodszego przedstawiciela handlowego po prezesa za rządu. Specjalizuje się w coachingu, szeroko pojętym kierowaniu zespołami, technikach sprzedaży oraz zarządzaniu rozwojem kompetencji. Prowadzi także szkolenia z zakresu rozwiązywania konfliktów, umiejętności interpersonalnych, asertywności, perswazji, inteligencji emocjonalnej, a także systemów ocen i rekrutacji. Ukończył szkołę trenerów i terapeutów w Instytucie Terapii Gestalt w Krakowie. Współzałożyciel i prezes Fundacji Masculinum. Autor poradników zawodowych oraz artykułów publikowanych na łamach „Gazety Wyborczej”. Współprowadzący audycje w TOK FM. Jest pasjonatem hokeja na lodzie – gra obecnie jako bramkarz w drugoligowej drużynie Orły Warszawa. Specjalizacja: Sprzedaż, Negocjacje, Leadership, Motywowanie
Grzegorz Jeżowski
14 letnie doświadczenie pracy z ludźmi na stanowisku handlowym, kierowniczym, konsultacyjnym oraz trenerskim w organizacjach takich jak: Work Service/Telekomunikacja. Swoją przygodę sprzedażową rozpoczął już na studiach jako doradca klienta i już po paru miesiącach został kierownikiem a następnie w niedługim czasie zarządzał grupą kierowników. Po czym tworzył i zarządzał firmą rekrutacyjną oraz otwierał nowe oddziały. Ponad 8 lat na rynku szkoleniowo-doradczym jako trener sprzedaży w korporacjach międzynarodowych (Avon/UPC/Media Markt & Saturn). Specjalizuje się w standaryzacji sił sprzedaży i zarządzania oraz w coachingu sprzedażowym. Wdraża i monitoruję standardy pracy w sprzedaży bezpośredniej i wypracowuję zachowania zgodne z oczekiwaniem firmy. Zrealizował do tej pory 420 dni szkoleniowych oraz 900 dni konsultingowo-coachingowych dla różnych firm. Specjalizacja: Zarządzanie Zespołem, Komunikacja Menedżerska, Techniki sprzedaży
Maciej Wojciechowicz
Wychowany i wyedukowany w Wielkiej Brytanii. Absolwent renomowanej London School of Economics. Posiada ponad 25-letnie międzynarodowe doświadczenie w handlu, głównie retailu. Karierę rozwijał od pozycji regionalnego szefa sprzedaży w Afryce Zachodniej, pracował jako kupiec w Makro Cash and Carry, sourcing manager dla Grupy Metro w Hongkongu, dyrektor handlowy B&Q w Chinach i jako założyciel i dyrektor generalny Kingfisher Sourcing Eastern Europe. W grupie Metro AG, wspólnie z Bain & Co, wprowadzał międzynarodowo Customer Led Category Management (CLCM). Opracował i z sukcesem wdrożył kilkanaście planów kategorii zarówno w art. przemysłowych jak i spożywczych, szkolił kupców oraz doradzał zarządom. Obecnie doradza firmom w zakresie handlu i prowadzi szkolenia eksperckie, zarówno w j. polskim jak i angielskim. Prowadzone przez niego szkolenia dotyczą głównie zwiększenia rentowności współpracy z siecią handlową, negocjacji, zarządzania kategoria, budowania strategii handlowych i nowoczesnych metod sprzedaży.