Trenerzy, praktycy sprzedaży

ucz się na błędach… i sukcesach innych graczy.

Trenerzy Sprzedaży

McHayes&StewardGroup:

przemyslaw mik trenerzy

Przemysław Mik

20 lat doświadczeń w sprzedaży. Obecnie prezes zarządu w McHayes&StewardGroup. Twórca Szkoły Zarządzania Sprzedażą oraz SalesOn największej w Polsce platformy e-learningowych dla działów sprzedaży. Karierę rozpoczynał w Górnośląskim Towarzystwie Prasowym (ówczesna „Trybuna Śląska”), gdzie w 1997-1999 jako specjalista ds. sprzedaży sprzedawał powierzchnie reklamowe oraz wymyślił i sprzedawał dodatek prasowy dla kobiet oraz komórkę sprzedaży reklamy wewnętrznej PAR (Prasowa Agencja Reklamowa). Następnie, od roku 2000 jako Menedżer Sprzedaży współtworzył dział sprzedaży w Instytucie Zarządzania. W roku 2003 był związany z branżą doradztwa personalnego gdzie w firmie Take It Sp. z o. o. pełnił funkcję Dyrektora Handlowego. Od roku 2003 Prezes Zarządu McHayes&StewardGroup Sp. z o.o. W ramach działań szkoleniowych, koncentruje się głównie na aspektach postawy sprzedawców, umiejętności sprzedażowych, negocjacjach oraz umiejętnościach sprzedaży przez telefon. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Specjalizacja: Telesprzedaż, Badanie potrzeb, Sprzedaż, Negocjacje
sebastian sauter 1

Sebastian Sauter

Od 15 lat pracuje i wspiera rozwój biznesu. Pracował jako handlowiec, później awansując zarządzał sprzedażą jako manager. Doświadczenie handlowe i kierownicze zdobywał pracując między innymi w strukturach handlowych PTK Centertel (obecnie Orange). Zarządzając jako Kierownik Sprzedaży osiągał wysokie wzrosty sprzedaży kierując 80 osobową strukturą sprzedaży. Dalsze doświadczenia managerskie wiązały się z pracą w firmie szkoleniowej, gdzie był odpowiedzialny między innymi za jej rozwój pod kątem organizacji struktur handlowych i realizację wyniku biznesowego. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z obszaru „sprzedażowych umiejętności miękkich”. We współpracy z biznesem cechuje go orientacja na cele i efektywność podejmowanych działań. Tworzy autorskie programy szkoleniowe, oparte na konkretnych celach rozwojowych. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził około 600 dni szkoleniowo – konsultacyjnych. Specjalizacja: Postawa, Sprzedaż, Obsługa Klienta, Wywieranie wpływu

Małgorzata Jastrzębska

19 lat doświadczeń w sprzedaży. Wieloletni manager sieciowy i praktyk biznesu. Rozpoczęła pracę w Globi, gdzie była m.in. stock menedżerem, kierownikiem ds. zamówień i kupcem. Od 2000 roku – kupiec CARREFOUR zarządzający kolejnymi działami. W latach 2002 – 2011 Senior Manager ds. Zakupu Sektora „PDK” i „PFT” Carrefour Dyrekcja Wykonawcza. Pracując na sklepach zajmowała się. projektem „merchandising”; działem Non Food. Pracując w jednej z największej na świecie korporacji, nawiązała współpracę z dziesiątkami dostawców.  Realizowała projekty również w sytuacjach szczególnych np. „misje na prowincji”, zwolnienia grupowe, fuzje, kryzys wartości. Certyfikowany Coach (ICF ACC). Połączenie twardych umiejętności biznesowych z nastawieniem na rozwój „miękkich” kompetencji. Specjalista w negocjacjach. Ekspert w zapisach kontraktowych. W kontakcie z Dużymi Graczami, umie pokazać przestrzeń w rozmowach, ale i cel walki o każdy cm pola. Rozumie specyfikę pozycji rynkowej małych jak i dużych firm, które planują rozwój współpracy z silnym partnerem. Specjalizacja: Negocjacje z Kupcem, Współpraca z sieciami, Category Management, Controlling finansowy
krzysztof barwinski 1

Krzysztof Barwiński

14 lat doświadczenia jako sprzedawca w sektorze B2B. W tym czasie opanował do perfekcji umiejętność sprzedaży relacyjnej, dzięki czemu stał się jednym z najlepszych handlowców w regionie. Pracując jako kierownik Salonu Firmowego Orange, sprawdził i przetestował w praktyce zarówno techniki sprzedaży, jak też umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania zespołem sprzedażowym. To praktyk, który do dnia dzisiejszego aktywnie zajmuje się sprzedażą. Specjalizuje się w warsztatach z zakresu technik sprzedaży, które oparte są na naturalnych elementach procesu podejmowania decyzji, oraz rozwoju umiejętności managerskich niezbędnych do tworzenia i prowadzenia efektywnych zespołów sprzedażowych. W swoich działaniach zorientowany na cele i efektywność. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził ponad 9000 godzin szkoleniowo – konsultacyjnych. Specjalizacja: Badanie potrzeb, Sprzedaż, Komunikacja, Asertywność

Krzysztof Pytel

Od ponad 20 lat związany z rynkiem farmaceutycznym i FMCG. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie producenta jak i sieci aptek. Po stronie dostawcy zarządzał działem Trade Marketingu, jako Dyrektor Sprzedaży rozwijał sprzedaż w kanale farmaceutycznym a jako Prezes Zarządu odpowiadał za rozwój nowej spółki. Po stronie sieci aptek zdobył doświadczenie jako Category Manager odpowiedzialny za współpracę z dostawcami. Prowadzi krótko i długoterminowe projekty Interim Management oraz konsultingowe dla aptek, optymalizując kategorię, ekspozycję (merchandising), ceny i marże. Specjalizuje się w szczególności w szkoleniach zespołów sprzedaży firm farmaceutycznych: KAM, Kierownicy Regionalni, Przedstawiciele Handlowi. Szkoli Kupców, Category Managerów i kierowników aptek. Autor wyspecjalizowanego programu szkoleniowego dla farmaceutów I-go stołu, którego realizacja skutecznie zwiększa efektywność sprzedażową. Prelegent na wielu konferencjach oraz autor publikacji w prasie branżowej. Współpracuje z Okręgowymi Izbami Aptekarskimi, którym dostarcza szkolenia on-line, punktowane punktami edukacyjnymi “miękkimi”. Absolwent studiów pedagogicznych oraz podyplomowych studiów menedżerskich Executive MBA Instytutu Ekonomii Polskiej Akademii Nauk. Specjalizacja: Category Management, Optymalizacja ekspozycji, cen i marż, Sprzedaż, Zarządzanie, Współpraca z sieciami aptek

Andrzej Niemczyk

Od 25 lat, sprzedaje i kieruje sprzedażą na trudnych, konkurencyjnych rynkach. Był handlowcem, kierownikiem sprzedaży a następnie dyrektorem handlowym w dwóch firmach farmaceutycznych Gedeon Richter i Ewopharma AG. Jest autorem i współautorem 10 książek o zarządzaniu i sprzedaży, w tym także książki „Jak kierować zespołem handlowym i przetrwać (3 wydania) oraz pakietu multimedialnego „Sztuka kierowania zespołem sprzedażowym.” Trener, coach i konsultant od 15 lat oraz trener trenerów Szkoli największe światowe i polskie firmy. Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich z zakresu budowania własnego autorytetu, przywództwa, odwagi menedżerskiej oraz kierowania zespołem w trudnych sytuacjach W swoich szkoleniach wykorzystuje rozumienie mechanizmów kierujących zachowaniem człowieka. Pomaga zrozumieć, jak sprzedawać bez używania powszechnie znanych technik handlowych. Podczas szkoleń handlowych uczestnicy ćwiczą jak zamienić je na dialog z klientem i jak wykorzystywać psychologiczne aspekty sprzedaży.

Jacek Masłowski

20 lat doświadczeń. Uznany trener i coach sprzedaży. W swojej karierze przeszedł drogę od stanowiska przedstawiciela handlowego aż do dyrektora sprzedaży, pracując m.in. dla Perfetti Van Melle Polska, Krat Jacobs Suchard, Lisner i Carlsberg Polska. Przeszkolił około 8 000 osób na stanowiskach od młodszego przedstawiciela handlowego po prezesa za rządu. Specjalizuje się w coachingu, szeroko pojętym kierowaniu zespołami, technikach sprzedaży oraz zarządzaniu rozwojem kompetencji. Prowadzi także szkolenia z zakresu rozwiązywania konfliktów, umiejętności interpersonalnych, asertywności, perswazji, inteligencji emocjonalnej, a także systemów ocen i rekrutacji.  Ukończył szkołę trenerów i terapeutów w Instytucie Terapii Gestalt w Krakowie. Współzałożyciel i prezes Fundacji Masculinum. Autor poradników zawodowych oraz artykułów publikowanych na łamach „Gazety Wyborczej”. Współprowadzący audycje w TOK FM. Jest pasjonatem hokeja na lodzie – gra obecnie jako bramkarz w drugoligowej drużynie Orły Warszawa. Specjalizacja: Sprzedaż, Negocjacje, Leadership, Motywowanie

Grzegorz Jeżowski

14 letnie doświadczenie pracy z ludźmi na stanowisku handlowym, kierowniczym, konsultacyjnym oraz trenerskim w organizacjach takich jak: Work Service/Telekomunikacja. Swoją przygodę sprzedażową rozpoczął już na studiach jako doradca klienta i już po paru miesiącach został kierownikiem a następnie w niedługim czasie zarządzał grupą kierowników. Po czym tworzył i zarządzał firmą rekrutacyjną oraz otwierał nowe oddziały. Ponad 8 lat na rynku szkoleniowo-doradczym jako trener sprzedaży w korporacjach międzynarodowych (Avon/UPC/Media Markt & Saturn). Specjalizuje się w standaryzacji sił sprzedaży i zarządzania oraz w coachingu sprzedażowym. Wdraża i monitoruję standardy pracy w sprzedaży bezpośredniej i wypracowuję zachowania zgodne z oczekiwaniem firmy. Zrealizował do tej pory 420 dni szkoleniowych oraz 900 dni konsultingowo-coachingowych dla różnych firm. Specjalizacja: Zarządzanie Zespołem, Komunikacja Menedżerska, Techniki sprzedaży

Maciej Wojciechowicz

Wychowany i wyedukowany w Wielkiej Brytanii. Absolwent renomowanej London School of Economics. Posiada ponad 25-letnie międzynarodowe doświadczenie w handlu, głównie retailu. Karierę rozwijał od pozycji regionalnego szefa sprzedaży w Afryce Zachodniej, pracował jako kupiec w Makro Cash and Carry, sourcing manager dla Grupy Metro w Hongkongu, dyrektor handlowy B&Q w Chinach i jako założyciel i dyrektor generalny Kingfisher Sourcing Eastern Europe. W grupie Metro AG, wspólnie z Bain & Co, wprowadzał międzynarodowo Customer Led Category Management (CLCM). Opracował i z sukcesem wdrożył kilkanaście planów kategorii zarówno w art. przemysłowych jak i spożywczych, szkolił kupców oraz doradzał zarządom. Obecnie doradza firmom w zakresie handlu i prowadzi szkolenia eksperckie, zarówno w j. polskim jak i angielskim. Prowadzone przez niego szkolenia dotyczą głównie zwiększenia rentowności współpracy z siecią handlową, negocjacji, zarządzania kategoria, budowania strategii handlowych i nowoczesnych metod sprzedaży.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.