Blog
Standardy wizyty handlowej sposobem na freestyle handlowców
Dobrze zaprojektowany system premiowy to narzędzie, które przynosi szybki zwrot z inwestycji i bezpośrednio przekłada się na wyniki firmy
Siedem błędów, które mogą zrujnować system wynagrodzenia Twojego zespołu handlowego
Dobrze zaprojektowany system premiowy to narzędzie, które przynosi szybki zwrot z inwestycji i bezpośrednio przekłada się na wyniki firmy
Jak prowadzić zyskowną współpracę z sieciami aptek
Rozmowa z Joanną Ossowską – Nowicką, która posiada doświadczenie jako dyrektor ds. Aptek, Deputy General Manager na Litwie oraz dyrektor kategorii OTC w DOZ SA,
Jak budować i zmieniać system wynagradzania handlowców, aby się udało?
Angażujcie pracowników w proces zmiany systemu wynagradzania. Dajcie im szanse bycia współautorami rozwiązania. Działajcie według zasady „nic o nas bez nas”. Wiele napisano o tym,
Co zrobić, żeby słuchać i słyszeć klienta?
Kiedy mówiłem dużo, sprzedawałem dużo. Kiedy nauczyłem się słuchać, zacząłem sprzedawać jeszcze więcej.
Peer-to-peer bonus, czyli pracownicy sami przyznają sobie premie
Oto drugą część cyklu artykułów o mechanizmie „peer-to-peer” bonus. O co chodzi? W skrócie pozwala on pracownikom przyznawać sobie nawzajem premie pieniężne lub inne nagrody za działania,
Modele zachowań sprzedawców i klientów
Analiza transakcyjna, czyli typologia zachowań człowieka została stworzona dla potrzeb psychoterapii, ale bardzo szybko zorientowano się, że może przydać się nie tylko w życiu prywatnym, ale także w biznesie.
Pracownicy przyznają sobie nawzajem premie i nagrody. To dzieje się już dziś!
O co chodzi? „Peer-to-peer bonus” (lub peer bonus) to ciekawy trend obecny na rynku już od kilku lat. Google translate zgrabnie tłumaczy ten termin jako
Sprzedaż doradczo-konsultacyjna – jak wykorzystać efekt czystej ekspozycji
To wpis bardzo mocno powiązany z pytaniami, jakie często dostaję od managerów sprzedaży i właścicieli firm zajmujących się sprzedażą. Często słyszę pytanie: „Jak często powinniśmy