![malgorzata jastrzebska](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/malgorzata-jastrzebska-2.jpg)
![malgorzata jastrzebska](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/malgorzata-jastrzebska-2.jpg)
Trener prowadzący szkolenie
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
Małgorzata Jastrzębska (Ex-kupiec / Trener)
19 lat doświadczeń w sprzedaży. Wieloletni manager sieciowy i praktyk biznesu. Rozpoczęła pracę w Globi, gdzie była m.in. stock menedżerem, kierownikiem ds. zamówień i kupcem. Od 2000 roku – kupiec CARREFOUR zarządzający kolejnymi działami. W latach 2002 – 2011 Senior Manager ds. Zakupu Sektora „PDK” i „PFT” Carrefour Dyrekcja Wykonawcza. Pracując na sklepach zajmowała się. projektem „merchandising”; działem Non Food. Pracując w jednej z największej na świecie korporacji, nawiązała współpracę z dziesiątkami dostawców. Realizowała projekty również w sytuacjach szczególnych np. „misje na prowincji”, zwolnienia grupowe, fuzje, kryzys wartości. Certyfikowany Coach (ICF ACC). Połączenie twardych umiejętności biznesowych z nastawieniem na rozwój „miękkich” kompetencji. Specjalista w negocjacjach. Ekspert w zapisach kontraktowych. W kontakcie z Dużymi Graczami, umie pokazać przestrzeń w rozmowach, ale i cel walki o każdy cm pola. Rozumie specyfikę pozycji rynkowej małych jak i dużych firm, które planują rozwój współpracy z silnym partnerem. Specjalizacja: Negocjacje z Kupcem, Współpraca z sieciami, Category Management, Controlling finansowy.
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/tarcza-e1576493701608.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/tarcza-e1576493701608.png)
Cele szkolenia
- Zapoznasz się ze sposobem odbioru ofert handlowych ze strony kupca sieciowego,
- Nabędziesz umiejętności tworzenia takich ofert, które skłonią kupca do chęci spotkania, a potem do wprowadzenia produktów,
- Zrozumiesz co może zainteresować klienta, a co go zniechęcać,
- Poznasz model - wzoru oferty, prezentacji jak i sposobu ofertowania.
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/lupa.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/lupa.png)
O szkoleniu
Celem szkolenia jest zapoznanie się ze sposobem odbioru ofert handlowych ze strony kupca sieciowego oraz nabycie umiejętności tworzenia takich ofert, które skłonią kupca do chęci spotkania, a potem do wprowadzenia produktów. Zrozumienie co może zainteresować klienta, a co go zniechęcać. Pokazanie modelu - wzoru oferty, prezentacji jak i sposobu ofertowania. Od tego kiedy, jak i do kogo będziemy komunikować chęć współpracy, zależą szanse na powodzenia, a szanse te znacznie wzrosną po tym szkoleniu.
Informacje organizacyjne
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/org-1.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/org-1.png)
Grupa uczestników – max. 15 osób
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/org-2-2.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/org-2-2.png)
Szkolenie trwa 2 dni (ok. 16 godzin)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/org-3-2.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/org-3-2.png)
Szkolenie prowadzi: 1 trener – praktyk sprzedaży
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/org-4-2.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/org-4-2.png)
Miejsce: Warszawa
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/org-5-1.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/org-5-1.png)
Szkolenie certyfikowane
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/org-6.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/org-6.png)
Organizator
Blended learning (sala szkoleniowa + online)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
Szkolenie może być realizowane w formie Blended Learning metodzie szkoleniowej, łączącej szkolenie z trenerem na sali szkoleniowej, a następnie szkoleniem Online. Będziesz miał okazję uczestniczyć w dwóch dniach zajęć na sali szkoleniowej oraz po szkoleniu otrzymasz dostęp do platformy SalesOn.pl wraz z dodatkowym szkoleniem Online z podobnego obszaru tematycznego. To tak jakbyś zgłosił się nie na jedno, a na dwa różne szkolenia.
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/MockUp_1.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/MockUp_1.png)
![manipulacje kupca certyfikat](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/02/manipulacje-kupca-certyfikat.jpg)
![manipulacje kupca certyfikat](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/02/manipulacje-kupca-certyfikat.jpg)
Zdobądź certyfikat szkolenia
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
- Po ukończeniu szkolenia, otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia w formie papierowej.
- Certyfikat jest dowodem ukończenia jednego z najlepszych tego
typu szkoleń sprzedażowych. - Dodatkowo po ukończeniu szkolenia handlowego, otrzymasz
potwierdzenie umiejętności sprzedażowych w sieci LinkedIn!
Zobacz ramowy program szkolenia
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18.png)
MODUŁ 1: Co kupiec widzi w produkcie i dostawcy?
- Kategoryzacja dostawców oczami kupca;
- Jak Kupiec wypełni SWOT decydując się o rozpoczęciu współpracy;
- Znaczenie w postrzeganiu atrakcyjności dostawcy udział rynkowego;
- Znaczenie w postrzeganiu atrakcyjności dostawcy marek własnych;
- Kiedy kupiec dokonuje reviev kategorii;
- Jak zmieniają się wówczas szanse wejścia nowych produktów;
- Ćwiczenia grupowe – Podaj 3 pola/wartości TOP, które kupiec widzi rozpatrując szansę współpracy z danym dostawcą.
MODUŁ 2: Modelowa oferta
- Jakie mogą być początkowe oczekiwania kupca w zakresie wsparcia sprzedaży;
- Tworzenie agendy do prezentacji;
- Czym się różni prezentacja Kupiecka od Marketingowej i kiedy jaka?;
- Jeśli podajemy ceny to jakie: „tzw. świnie w kosmosie, czyli do negocjacji”?;
- Metoda „cen spławikowych” – czyli kiedy kupiec z niechęcią oddzwoni;
- Ile slajdów powinna zawierać prezentacja, tytuł i zakończenie;
- Trzy najczęstsze TOP błędy w prezentacjach – ofertach;
- Gadzi mózg, czyli jakie 2 rzecz mogą wybić niezainteresowanego handlowca;
- Ćwiczenia grupowe – Stwórz ofertę – prezentację (hasłowo) i prześlij do kupca, a zobaczysz jak kupiec ją odbierze.
MODUŁ 3: Proces ofertowania
- Dwie przestrzenie czasowe kiedy warto ofertować patrząc na kalendarz;
- Profil idealnego KAM’a, czyli cechy PKP;
- Oś czasu i przestrzeń faktów oraz hipotez handlowych;
- Jak estymować potencjał obrotu z klientem (jak to wyliczyć);
- Kwestia marży i oczekiwania gwarancji zysku – jakie ustalenia podejmować;
- Typologia klienta oraz instrukcja obsługi (kolorystyk);
- Filmy z rozmów z kupcem na temat wprowadzenia do sieci;
- Pokaz rozmowy udanej i nieudanej;
- Ćwiczenia grupowe – Rozmowa z kupcem/lub obrona oferty, mailing pt.: „A dlaczego mam pracować właśnie z Wami”?.
MODUŁ 4: Jak dotrzeć do kupca – utrudniony dostęp
- Źródła informacji o kupcu reprezentującym sieć;
- Powrót do podstaw – czyli, czy odrobiłeś lekcję pt.: „Półka klienta”;
- Jak postrzegane jest przyjście „z ulicy”;
- Ranga dostarczania wzorów handlowych – czy zawsze?;
- Recepcja klienta – co możemy zostawić z informacji o nas i o naszej firmie;
- Czy komunikowanie przez inne działy do klienta jest wskazane?;
- Kiedy pisać do szefa kupca i czy w ogóle nam się to opłaca;
- Ćwiczenia grupowe – podaj strategię konsekwentnego stałego ofertowania do niechętnego kupca – granice „stalkingu”.
Opinie uczestników
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18-1.png)
![](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/Component-1-–-18-1.png)
Bardzo dziękuję za super szkolenie. Było ciekawie, kreatywnie i na temat. Dużo z tego szkolenia wyniosłam i cieszę się, że miałam okazję poznać Panią. Case, który rozpatrywaliśmy na temat mojego klienta przełożę na praktykę i zobaczymy jak finalnie się uda. Pani jest bardzo sympatyczną osobą z ogromnym bagażem wiedzy i doświadczeń, a dlatego było podwójnie fajnie. Dziękuję również za pozytywne nakręcenie do pracy i tego co robimy. To było jedno z najlepszych szkoleń na których byłam.
![avatar damski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-damski.png)
![avatar damski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-damski.png)
![avatar damski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-damski.png)
Tetiana Gurnevych, Business Development Manager
Wawel S.A.
Dziękuję za fantastyczne spotkanie. Ze szkolenia zabiera życiową wiedzę i praktyczne umiejętności. Najważniejsze kwestie za które dziękuję, to wiedza na temat przygotowanie prezentacji ofertowej, sprzedaży transakcyjnej, KPI kupca, umiejętności KAMa, wiem, które obszary muszę rozwijać. Doceniam Pani warsztat, energię i ogromne zaangażowanie w przygotowanie i prowadzenie szkolenia. Pozytywnie zazdroszczę umiejętności zwięzłego przekazywania myśli.
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
Sebastian Gut, Key Account Manager
AGRIMPEX Sp z o.o.
Dziękuję za bardzo profesjonalne szkolenie. Już mi pomogło, w rozmowie z klientem. W dniu wczorajszym miałem spotkanie, z dużą ogólnopolska siecią handlowa i zastosowałem prezentacje na podstawie Pani wzoru. Klient był zdziwiony (pozytywnie) i bardzo zainteresowany tak profesjonalnym podejściem do sprawy. Jeszcze raz dziękuję i myślę że spotkamy się jeszcze wielokrotnie.
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
Piotr Wytrychiewicz, Koordynator ds. Sprzedazy
Ajinomoto Poland Sp. z o.o.
Szkolenie „Top 10 problemów KAM’a” moim zdaniem doskonale pomoże mi w pracy. Trener- ekspert w swojej dziedzinie. W sposób zrozumiały przekazywał wiedzę popierając przykładami.
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
Łukasz Wielemborek, Regional KAM
FHP Vileda
Szkolenie było prowadzone dynamicznie. Teoretyczne wypowiedzi poparte przykładami. Ciekawe dwa filmiki przedstawiające dwa różne zachowania klientów.
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
Krystian Wenski, Prokurent
Noe Trade Poland Sp. z o.o.
Szkolenie jest doskonałym połączeniem teorii i praktyki. Trener poprzez swoje ogromne doświadczenie potrafi rozwiązać każdą sytuację, poprzeć ją przykładami. Zdecydowanie polecam.
![arlafood](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/arlafood.png)
![arlafood](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/arlafood.png)
Jarosław Dobrowolski, SKAM
Arla Foods S.A.
Dziękuję za perfekcyjne zapoznanie nas z tematyką „Transformacji Kam”. Bardzo ciekawa tematyka, która w wielu aspektach pozowała mi zrozumieć, a przynajmniej przybliżyć mnie do zrozumienia oczekiwać kupca i jego spojrzenia na Kama. wielokrotnie.
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
![avatar meski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-meski.png)
Paweł Bursiak, Młodszy Kierownik ds.Kluczowych Klientów
Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
Szkolenie dobrze zorganizowane, właściwy i dobrze zorganizowany przekaz informacji, poparty ćwiczeniami.
![avatar damski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-damski.png)
![avatar damski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-damski.png)
![avatar damski](https://hayes.com.pl/wp-content/uploads/2020/01/avatar-damski.png)
Katarzyna Ślusarczyk, Dyrektor ds. handlu
Uzdrowiska Krynica - Żegiestów S.A