

Trener prowadzący szkolenie






W zależności od specyfiki Państwa branży, potrzeb, oczekiwań odnośnie tego jak szkolenie ma być poprowadzone, będziemy rekomendować odpowiedniego trenera z naszej grupy trenerskiej. Zdajemy sobie sprawę, że każda grupa uczestników szkolenia ma inne doświadczenia, inne oczekiwania oraz inną dynamikę. Dlatego też, wierzymy, że tym samym dla każdej grupy należy dobrać innego trenera, nie tylko pod względem doświadczeń, stanowisk które obejmował wcześniej ale co równie ważne, jego energii,, osobowości oraz formy prowadzenia zajęć. Bez względu na to, który trener będzie prowadził szkolenie, dajemy Państwu gwarancję, że wszyscy z naszych trenerów są praktykami sprzedaży i posiadają wieloletnie doświadczenia minimum na stanowiskach menedżera lub dyrektora sprzedaży. Wszyscy z naszych trenerów pracowali minimum 10 lat w działach sprzedaży, byli sprzedawcami, menedżerami sprzedaży, dyrektorami działów handlowych, niektórzy byli szefami działów zakupów (np. w sieciach). Wszystko to daje Państwu pewność, że zajęcia poprowadzi ktoś to zna się na sprzedaży.


Cele szkolenia
- nauczysz się przekonywać klienta do zakupu dzięki określonym technikom, zarówno w sferze języka mówionego, jak również mowy ciała,
- dowiesz się jak w sposób świadomy, umiejętny i efektywny wywierać wpływ na przekonania klienta,
- nauczysz się jak skutecznie przekonywać innych do realizacji twoich celów handlowych,


O szkoleniu
Reguły wywierania wpływu są kluczowe zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Absolutnie niezbędne są za to w sprzedaży. Możesz oferować najlepszy produkt lub usługę, ale jeśli nie będziesz potrafić do niego przekonać, nikt nie będzie miał szansy się o tym przekonać… Reguły wpływu Cialdiniego, metaprogramy, systemy reprezentacji, perswazji językowej i mowy ciała – wszystkie te narzędzia, wykorzystane umiejętnie, muszą się przełożyć na finalny wzrost sprzedaży lub osiąganie innych, ważnych celów firmowych. Dzięki szkoleniu – Wywieranie wpływu w sprzedaży – w sposób świadomy, umiejętny i efektywny będziesz stosował odpowienie reguły wywierania wpływu w celu przekonania klienta do zakupu jego produktu lub usługi.
Informacje organizacyjne








Grupa uczestników – max. 15 osób


Szkolenie trwa 2 dni (ok. 16 godzin)


Szkolenie prowadzi: 1 trener – praktyk sprzedaży


Miejsce: dowolne, wskazane przez klienta


Szkolenie certyfikowane


Organizator
Blended learning (sala szkoleniowa + online)










Zdobądź certyfikat szkolenia






- Po ukończeniu szkolenia, otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia w formie papierowej.
- Certyfikat jest dowodem ukończenia jednego z najlepszych tego
typu szkoleń sprzedażowych. - Dodatkowo po ukończeniu szkolenia handlowego, otrzymasz
potwierdzenie umiejętności sprzedażowych w sieci LinkedIn!
Zobacz ramowy program szkolenia






MODUŁ 1: Asertywność sprzedawcy a wywieranie wpływu
Wiedza z tego modułu dotyczy postaw asertywnych. Pozwala na nabycie przez sprzedawców umiejętności radzenia sobie w sytuacjach, w których klient próbuje zdominować kontakt od strony psychologicznej i wymóc na sprzedawcy więcej niż to możliwe. Dzięki modułowi uczestnicy poczują się pewniej w trudnych sytuacjach z klientem, co przełoży się na budowanie zdrowych, partnerskich, a przez to długofalowych relacji. W module m.in. takie zagadnienia jak:
- Czym jest asertywność?
- Asertywna odmowa w 3 krokach i działania zakazane.
- Asertywne wyrażanie emocji.
- Asertywne wyrażanie poglądów.
- Asertywność w konflikcie.
- Wybrane techniki wspierające asertywność.
MODUŁ 2: Kluczowe reguły wywierania wpływu w sprzedaży
Moduł szczególny nacisk kładzie na uświadomienie uczestnikom szkolenia metod wywierania wpływu wykorzystywanych w procesie sprzedaży oraz ukształtowanie umiejętności właściwego wykorzystania tej wiedzy w codziennej pracy sprzedawcy. Uczestnicy włączą sześć podstawowych reguł, przy pomocy, których można dokonać klasyfikacji technik służących manipulacji: informacją i ludźmi, w swój naturalny repertuar zachowań. W module m.in. takie zagadnienia jak:
- Reguła lubienia/sympatii.
- Reguła wzajemności.
- Reguła niedostępności – limitu.
- Reguła autorytetu, kapitanoza.
- Reguła konsekwencji/zaangażowania.
- Reguła społecznego dowodu słuszności.
MODUŁ 3: Jak wpływać na 4 główne typy klientów?
Wiedza o tym, kim jest nasz klient, jak postępuje, co go motywuje, jak prowadzić dialog – to jedne z informacji, którymi może dysponować sprzedawca. Ten moduł pozwoli uczestnikom dowiedzieć się, z jakim klientem mają do czynienia oraz jak postępować z danym klientem, aby zrealizować transakcję. Introwertyk, czy ekstrawertyk, choleryk, czy melancholik. A może sangwinik? Tego właśnie uczestnik dowie się z modułu. W module m.in. takie zagadnienia jak:
- Wymiar: Introwersja vs Ekstrawersja oraz wymiar: Logika vs Emocje.
- Typologia Klienta MIX (połączenie typologii – G. Jung oraz PEN ).
- Charakterystyka oraz jak sprzedawać typowi: Czerwony Choleryk.
- Charakterystyka oraz jak sprzedawać typowi: Żółty Sangwinik.
- Charakterystyka oraz jak sprzedawać typowi: Zielony Melancholik.
- Charakterystyka oraz jak sprzedawać typowi: Niebieski Analityk.
MODUŁ 4: Techniki perswazji w wywieraniu wpływu
Moduł przybliży uczestnikom reguły konstruowania zdań opartych o prawa języka perswazji. Uczestnicy nauczą się jak argumentować, przekształcać zastrzeżenia klienta na swoja korzyść oraz jak tworzyć perswazyjne komunikaty. Dzięki tej wiedzy uczestnicy będą mogli świadomie używać języka, aby realizować swoje cele sprzedażowe. W module m.in. takie zagadnienia jak:
- Perswazja a manipulacją w sprzedaży.
- Model stosowania perswazji.
- Technika perswazyjna – metafora.
- Technika perswazyjna – przeramowanie.
- Technika perswazyjna – presupozycja.
- Technika perswazyjna – implikacja.
MODUŁ 5: Słowa i zwroty – wspierające wywieranie wpływu
Dzięki umiejętnemu używaniu słów mamy możliwość wpływania na podświadomość rozmówcy. W module odpowiemy na pytanie: Jak rozmawiać, aby przyciągnąć uwagę klientów i skutecznie sprzedawać? Uczestnicy zajmą się kilkoma słowami i zwrotami, które automatycznie przykuwają uwagę odbiorcy komunikatu. Dzięki wiedzy uczestnicy zwiększą swoją skuteczność przekazu podczas rozmowy z klientem. W module m.in. takie zagadnienia jak:
- Zastosowanie i skutki słowa: „dlaczego?”.
- Zastosowanie i skutki słowa: „spróbuj”.
- Zastosowanie i skutki słowa: „ale”.
- Zastosowanie i skutki słowa: „pomimo”.
- Zastosowanie i skutki słowa: „nie”.
- Zastosowanie i skutki słowa: „bo”.
MODUŁ 6: Mowa ciała – wspierająca wywieranie wpływu
Mowa ciała to potężne narzędzie przy wywieraniu wpływu, niestety często niedoceniane. Moduł przekaże uczestnikom w praktyczny sposób wiedzę, jak zarządzać swoją mową ciała w procesie sprzedaży oraz jak być spójnym w swoich komunikatach. Ten moduł pomoże zwiększyć siłę wpływu i umiejętności perswazyjnych u uczestników szkolenia, aby nauczyć się spójności mowy ciała w prezentacji sprzedażowej. W module m.in. takie zagadnienia jak:
- Pierwsze wrażenie – co klienci zapamiętują.
- Spójność mowy ciała w prezentacji sprzedażowej.
- Postawy lub gesty odbierane neutralnie lub pozytywnie.
- Postawy i gesty odbierane negatywnie.
- Mowa ciała – oczy.
- Operowanie przestrzenią.
- Dopasowanie.
Opinie uczestników














