

Trener prowadzący szkolenie






W zależności od specyfiki Państwa branży, potrzeb, oczekiwań odnośnie tego jak szkolenie ma być poprowadzone, będziemy rekomendować odpowiedniego trenera z naszej grupy trenerskiej. Zdajemy sobie sprawę, że każda grupa uczestników szkolenia ma inne doświadczenia, inne oczekiwania oraz inną dynamikę. Dlatego też, wierzymy, że tym samym dla każdej grupy należy dobrać innego trenera, nie tylko pod względem doświadczeń, stanowisk które obejmował wcześniej ale co równie ważne, jego energii,, osobowości oraz formy prowadzenia zajęć. Bez względu na to, który trener będzie prowadził szkolenie, dajemy Państwu gwarancję, że wszyscy z naszych trenerów są praktykami sprzedaży i posiadają wieloletnie doświadczenia minimum na stanowiskach menedżera lub dyrektora sprzedaży. Wszyscy z naszych trenerów pracowali minimum 10 lat w działach sprzedaży, byli sprzedawcami, menedżerami sprzedaży, dyrektorami działów handlowych, niektórzy byli szefami działów zakupów (np. w sieciach). Wszystko to daje Państwu pewność, że zajęcia poprowadzi ktoś to zna się na sprzedaży.


Cele szkolenia
- będziesz potrafił zmienić negatywne nastawienie klientów do Twojej osoby oraz oferowanego produktu/usługi,
- będziesz potrafił badać potrzeby klientów,
- poznasz sposoby radzenia sobie z obiekcjami klientów, dowiesz się, jak mówić językiem korzyści,
- opanujesz taktyki i strategie szybkiego oraz skutecznego zamknięcia sprzedaży,


O szkoleniu
Szkolenie “Skuteczne techniki sprzedaży”, scali Twoją wiedzę potrzebną do współpracy z klientami, nauczy Cię narzędzi potrzebnych do nawiązywania trwałych kontaktów. Umiejętności zdobyte dzięki szkoleniu z pewnością wykorzystasz podczas relacji z klientem. Szkolenie z zakresu skutecznych technik sprzedaży to nie “suchy” wykład, lecz trening z formy umiejętności który, opiera się na praktycznych technikach i gotowych wzorcach pracy z klientem. Szkolenie ukończyło już ponad 2000 sprzedawców z całej Polski. Pytając ich, czy szkolenie pomogło im w osiąganiu targetów oraz w zarabianiu wyższych prowizji, często pada odpowiedź pozytywna. Wg sondaży, aż 76% sprzedawców twierdzi, że konkretne techniki sprzedaży pomagają im osiągać lepsze wyniki sprzedaży.
Informacje organizacyjne








Grupa uczestników – max. 15 osób


Szkolenie trwa 2 dni (ok. 16 godzin)


Szkolenie prowadzi: 1 trener – praktyk sprzedaży


Miejsce: dowolne, wskazane przez klienta


Szkolenie certyfikowane


Organizator
Blended learning (sala szkoleniowa + online)










Zdobądź certyfikat szkolenia






- Po ukończeniu szkolenia, otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia w formie papierowej.
- Certyfikat jest dowodem ukończenia jednego z najlepszych tego
typu szkoleń sprzedażowych. - Dodatkowo po ukończeniu szkolenia handlowego, otrzymasz
potwierdzenie umiejętności sprzedażowych w sieci LinkedIn!
Zobacz ramowy program szkolenia






Kim jest nasz klient, jak postępuje, co go motywuje, jak prowadzić dialog – to informacje, którymi może dysponować sprzedawca. W module uczestnicy dowiedzą się, z jakim klientem masz podczas spotkania do czynienia i jak z nim postępować. W module m.in.:
- Wymiar: Introwersja vs. Ekstrawersja oraz Logika vs. Emocje.
- Typologia Klienta MIX (połączenie typologii – G. Jung oraz PEN).
- Charakterystyka oraz jak sprzedawać typowi: Czerwony Choleryk.
- Charakterystyka oraz jak sprzedawać typowi: Żółty Sangwinik.
- Charakterystyka oraz jak sprzedawać typowi: Zielony Melancholik.
- Charakterystyka oraz jak sprzedawać typowi: Niebieski Analityk.
- Ćwiczenia grupowe z danego zagadnienia.
MODUŁ 2: Techniki badania potrzeb klienta.
Badanie potrzeb to kluczowy element, od którego należy rozpocząć proces sprzedaży. Nabycie tej umiejętności otwiera drogę do sukcesu. W tym module uczestnicy poznają motywatory zakupu klientów oraz nauczą się trafnie i skutecznie zadawać pytania pozwalające na diagnozę potrzeb klienta. Zrozumieją, jakie błędy są popełniane w procesie diagnozy potrzeb. W module m.in.:
- Motywatory zakupu: co tak naprawdę kupuje klient?
- Badanie potrzeb klienta, a zadawanie pytań.
- System wartości klienta, a diagnoza potrzeb.
- 3p – model diagnozy potrzeb klienta.
- Potrzeby mylone ze stanowiskiem klienta lub jego opisem sytuacji.
- Błędy w diagnozie potrzeb.
- Ćwiczenia grupowe z obszaru zagadnień omawianych w module.
Jednym z najczęstszych powodów klęski sprzedawców jest brak biegłości w zadawaniu odpowiednich pytań. W tym module kładziemy silny nacisk na praktykę. Uczestnicy szkolenia, bazując na posiadanej wiedzy, uczą się, w jaki sposób używać pytań we wszystkich fazach procesu sprzedaży, aby zakończył się on sukcesem. W module m.in.:
- Pytania zamknięte.
- Pytania otwarte standardowe.
- Pytania otwarte opisowe.
- Pytania, które szkodzą.
- Pytania negatywne.
- Ćwiczenia grupowe z obszaru zagadnień omawianych w module.
MODUŁ 4: Techniki umiejętnego słuchania (słuchaj, a nie „gadaj”)
Umiejętne słuchanie prowadzi do zrozumienia klienta. Moduł dostarczy wiedzy jak usłyszeć to, co przekazuje klient. Większość handlowców więcej mówi niż słucha, przez co nie wie czego oczekuję klient. W module m.in.:
- Zachowania pomagające w umiejętnym słuchaniu.
- Elementy aktywnego słuchania (parafraza oraz klaryfikacja).
- Zachowania przeszkadzające w słuchaniu Klienta np:
- Automatyczne potakiwanie, przygotowywanie odpowiedzi.
- Interpretacja i ocenianie, radzenie i doradzanie.
- Test umiejętnego słuchania i ćwiczenia grupowe.
MODUŁ 5: Techniki mówienia językiem korzyści
Do najważniejszych umiejętności sprzedawcy należy używanie języka korzyści. To formułowanie przekazu dzięki któremu klient zrozumie, jakie profity przyniesie mu zakup produktu. Opanowanie materiału poprawi umiejętność perswazyjnej komunikacji i zwiększy szansę na przekonanie klienta do zakupu. W module m.in.:
- 4 kluczowe pojęcia w języku korzyści.
- Modele: c-z-k; p-c-k; p-a-c-z-k-a.
- Argumentacja – implikowany skutek.
- Ćwiczenia grupowe z obszaru zagadnień omawianych w module.
MODUŁ 6: Techniki radzenia sobie z obiekcjami
Obiekcje to największe utrapienie handlowców. Nie radzą sobie oni z obiekcjami, a próbują je pokonać. Wchodzą w spór z rozmówcą i w efekcie próbują pokonać klienta. Te podejście rujnuje sprzedaż. Dzięki modułowi handlowcy nauczą się pracować z obiekcjami i zamienić je na szanse sprzedażowe. Czym jest sztuczne kreowanie obiekcji i jak wykorzystać je na swą korzyść? W module m.in.:
- Najczęstsze powody obiekcji.
- Niepożądane reakcje sprzedawcy na obiekcje.
- Model radzenia sobie z obiekcjami w 5 krokach.
- Co robić, gdy pojawia się najczęstsza obiekcja: cena.
- Jak działać, gdy klient gra na zwłokę, mówiąc: „czekam”.
- Nigdy nie pytaj „dlaczego”, gdy klient ma obiekcje.
- Ćwiczenia grupowe z obszaru zagadnień omawianych w module.
Opinie uczestników














