Szkolenie zamknięte (nie mniej niż 10 osób)

Techniki Negocjacji Sprzedażowych

Ukończ jedno z najlepszych i najbardziej praktycznych szkoleń z negocjacji.



trenerzy hayes e1578659838923

Trener prowadzący szkolenie

W zależności od specyfiki Państwa branży, potrzeb, oczekiwań odnośnie tego jak szkolenie ma być poprowadzone, będziemy rekomendować odpowiedniego trenera z naszej grupy trenerskiej. Zdajemy sobie sprawę, że każda grupa uczestników szkolenia ma inne doświadczenia, inne oczekiwania oraz inną dynamikę. Dlatego też, wierzymy, że tym samym dla każdej grupy należy dobrać innego trenera, nie tylko pod względem doświadczeń, stanowisk które obejmował wcześniej ale co równie ważne, jego energii,, osobowości oraz formy prowadzenia zajęć. Bez względu na to, który trener będzie prowadził szkolenie, dajemy Państwu gwarancję, że wszyscy z naszych trenerów są praktykami sprzedaży i posiadają wieloletnie doświadczenia minimum na stanowiskach menedżera lub dyrektora sprzedaży. Wszyscy z naszych trenerów pracowali minimum 10 lat w działach sprzedaży, byli sprzedawcami, menedżerami sprzedaży, dyrektorami działów handlowych, niektórzy byli szefami działów zakupów (np. w sieciach). Wszystko to daje Państwu pewność, że zajęcia poprowadzi ktoś to zna się na sprzedaży.

Cele szkolenia

  • będziesz negocjować tylko wtedy, gdy będzie to naprawdę potrzebne,
  • poradzisz sobie z manipulacjami i zagrywkami twojego klienta,
  • nie będziesz oddawał klientom marży Twojej firmy i swojej prowizji,
  • nie będziesz tracić klientów podczas trudnych negocjacji,
  • opanujesz wiedzę, która pomoże Ci być gotowym, aby w przyszłości do negocjacji z każdym typem negocjatora, nawet tym najbardziej wymagającym,

O szkoleniu

Pracujesz w sprzedaży i negocjujesz codziennie ze swoimi klientami? Szkolenie “Techniki negocjacji sprzedażowych” pozwoli Ci utrzymywać wyższe marże podczas negocjacji, a tym samym uzyskać lepsze wyniki sprzedaży. Realne i praktyczne rozwiązania problemów sprzedawców podczas negocjacji. Nie będziemy teoretyzować i marnować czasu na ogólne, psychologiczne definicje, negocjacje dyplomatyczne lub polityczne. Zdobędziesz 100% umiejętności z zakresu negocjacji sprzedażowych. Tysiące sprzedawców, którzy ukończyli to szkolenie, uznało je za jedno z najbardziej przydatnych szkoleń negocjacyjnych. Co więcej, wielu z nich poprawiło swoje wyniki poprzez zwiększenie efektywności podczas negocjacji sprzedażowych.

Informacje organizacyjne

Grupa uczestników – max. 15 osób
Szkolenie trwa 2 dni (ok. 16 godzin)
Szkolenie prowadzi: 1 trener – praktyk sprzedaży
Miejsce: dowolne, wskazane przez klienta
Szkolenie certyfikowane
Organizator

Blended learning (sala szkoleniowa + online)

Szkolenie może być realizowane w formie Blended Learning metodzie szkoleniowej, łączącej szkolenie z trenerem na sali szkoleniowej, a następnie szkoleniem Online. Będziesz miał okazję uczestniczyć w dwóch dniach zajęć na sali szkoleniowej oraz po szkoleniu otrzymasz dostęp do platformy SalesOn.pl wraz z dodatkowym szkoleniem Online z podobnego obszaru tematycznego. To tak jakbyś zgłosił się nie na jedno, a na dwa różne szkolenia.

Zdobądź certyfikat szkolenia

  • Po ukończeniu szkolenia, otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia w formie papierowej.
  • Certyfikat jest dowodem ukończenia jednego z najlepszych tego
    typu szkoleń sprzedażowych.
  • Dodatkowo po ukończeniu szkolenia handlowego, otrzymasz
    potwierdzenie umiejętności sprzedażowych w sieci LinkedIn!

Zobacz ramowy program szkolenia

MODUŁ 1: Negocjacje – czym są negocjacje i kiedy negocjować
Moduł przypominający, że negocjacje to nie sprzedaż… Świadomość różnicy między tymi dwoma pojęciami dramatycznie zwiększa szansę udaną transakcję. Błędne umiejscowienie negocjacji w procesie sprzedaży jest z kolei częstą przyczyną porażki handlowca. Zakres modułu przechodzi również przez kolejne fazy negocjacji, od kluczowego często przygotowania, poprzez fazę debaty, propozycji, aż do finalnej transakcji.
W module m.in. takie zagadnienia jak:

  • Różnica pomiędzy negocjowaniem a sprzedawaniem.
  • Błędne, a także poprawne umiejscowienie negocjacji w procesie sprzedaży.
  • Kiedy należy, a kiedy nie wolno rozpoczynać negocjacji?
  • Fazy negocjacji i ich zastosowanie.
  • Faza przygotowania i kluczowe pojęcia związane z przygotowaniem (MFP, WAP, BATNA).
  • Faza debaty, Faza propozycji, Faza transakcji.

MODUŁ 2: Negocjacje – style negocjacji oraz typy negocjatorów
Podczas negocjacji sprzedawcy już je przegrywają zanim negocjacje się zdążą zacząć. Wynika to z tego, że nie potrafią szybko zdiagnozować jaki styl negocjacji przyjąć oraz jakim styl przyjęła druga strona, tym samym nie wiedzą z jakim typem negocjatora mają kontakt. Ten moduł przygotuje sprzedawców do tego, aby w przyszłości rozpoczynali negocjacje będąc przygotowanym i gotowym do negocjacji z każdym typem negocjatora.
W module m.in. takie zagadnienia jak:

  • 4 Typy negocjatorów: Czerwony choleryk, Żółty sangwinik, Zielony melancholik, Niebieski analityk.
  • 5 kluczowych stylów negocjacyjnych:
    • Styl unikania (przegrana-przegrana).
    • Styl miękki (dopasowanie).
    • Styl dominujący (wygrana-przegrana).
    • Styl partnerski (solidarne ustępstwa).

MODUŁ 3:  Techniki negocjacyjne i obrona przed nimi
W tym module uczestnicy poznają listę technik negocjacyjnych, które klienci stosują w celu uzyskania jak najlepszych warunków zakupu. Dzięki temu sprzedawcy będą potrafili szybko i precyzyjnie zidentyfikować daną technikę negocjacji stosowaną przez drugą stron i skutecznie sobie z nią poradzić, poprzez konkretną reakcję, w odpowiedzi na daną technikę. Dodatkowo dzięki opanowaniu listy technik będą partnerami w biznesie. W module m.in. takie zagadnienia jak: 

  • Technika 1: Deprecjacja wartości ustępstw.
  • Technika 2: Malejąca wartość przysług.
  • Technika 3: Groźba konsekwencji.
  • Technika 4: Malejąca wartość przysług.
  • Technika 5: Kontrolowany przeciek.
  • Technika 6: Nagroda w raju.
  • Technika 7: Presja nieprzewidywalności.
  • Technika 8: Nieświeża ryba.
  • Technika 9: Próbny balon.
  • Technika 10: Gra na próżności.
  • Technika 11: Pusty portfel.
  • Technika 12: Wilk w owczej skórze (inspektor Colombo).
  • Technika 13: Kosmiczna oferta.
  • Technika 14: Blef (zagranie pokerzysty).
  • Technika 15: Odmowa negocjowania.
  • Technika 16: Groźba konsekwencji (braku porozumienia).
  • Technika 17: Presja czasu.
  • Technika 18: Atak personalny.
  • Technika 19: Wzbudzanie poczucia winy.
  • Technika 20: Optyk z Brooklynu (eskalacja żądań).
  • Technika 21: Brak uprawnień.
  • Technika 22: Śmieszne pieniądze.

MODUŁ 4: Asertywność sprzedawcy podczas negocjacji
Wiedza z tego modułu dotyczy postaw asertywnych. Pozwala na nabycie przez sprzedawców umiejętności radzenia sobie w sytuacjach, w których klient próbuje zdominować kontakt od strony psychologicznej i wymóc na sprzedawcy więcej niż to możliwe. Dzięki modułowi uczestnicy poczują się pewniej w trudnych sytuacjach z klientem, co przełoży się na budowanie zdrowych, partnerskich, a przez to długofalowych relacji. W module m.in. takie zagadnienia jak:

  • Czym jest asertywność?.
  • Asertywna odmowa w 3 krokach i działania zakazane.
  • Asertywne wyrażanie emocji.
  • Asertywne wyrażanie poglądów.
  • Asertywność w konflikcie.
  • Wybrane techniki wspierające asertywność.

MODUŁ 5:  Negocjacje – konflikt i impas podczas negocjacji
Konflikt i impas jest głównym elementem w negocjacjach sprzedażowych, powodujący zatrzymanie transakcji w martwym punkcie. W tym module uczestnicy dowiedzą się czym tak naprawdę jest konflikt i impas w negocjacjach, jakie są ich rodzaje oraz jak sobie z nimi skutecznie radzić w kontekście sytuacji biznesowych, tak aby obie strony osiągnęły swój cel. W module m.in. takie zagadnienia jak:

  • Konflikt podczas negocjacji i ich rodzaje.
  • Impas podczas negocjacji i ich rodzaje.
  • Techniki radzenia sobie z konfliktami.
  • Sposoby wychodzenia z impasu.
  • Wprowadzenie pary, pauzy i strony trzeciej.
  • Odłożenie na później.
  • Ćwiczenia grupowe z danego zagadnienia.

Opinie uczestników

Ćwiczenia oraz gry sprzedażowe wymagały od uczestników bezwzględnego zaangażowania, jednocześnie pozwoliły uczestnikom dokonać obiektywnej oceny umiejętności sprzedażowych stanowiących podstawę efektywnej pracy.
Jakub Krasicki, Dyrektor Działu Sprzedaży
Virgin Mobile
Powierzyliśmy firmie McHayes&StewardGroup rozwój naszego działu handlowego. Dzisiaj możemy śmiało potwierdzić, iż był to bardzo dobry wybór. Naszą współpracę oceniam jako bardzo owocną i efektywną.
Artur Juszczyński, Country Sales Manager
BASF Polska
Z prawdziwą przyjemnością informujemy, że uczestnicy bardzo wysoko oceniali profesjonalizm zaangażowanego przez McHayes&StewardGroup trenera. Równocześnie, z całą odpowiedzialnością, polecam Państwu szkolenia sprzedażowe firmy McHayes&StewardGroup.
Maria Kochalska, Dyrektor Handlowy
Haribo
Bardzo wysoko oceniamy poziom merytoryczny szkoleń, zaangażowanie trenera i firmy na każdym etapie współpracy. (…). Polecam szkolenia sprzedażowe McHayes&StewardGroup. To sprawdzony partner szkoleniowy.
Dorota Kulikowska, Learning for Development Manager
L'Oreal Polska
Bardzo wysoko oceniam poziom merytoryczny szkoleń realizowanych przez trenerów McHayes&StewardGroup i szczerze polecam tę firmę jako sprawdzonego partnera szkoleniowego.
Marta Pogorzelska, HR Business Partner
Tchibo Warszawa
Z całą pewnością mogę polecić McHayes&StewardGroup wszystkim firmom, które traktują szkolenia jako nieodłączny element wzmacniania własnej konkurencyjności na trudnym rynku FMCG.
Marta Pokutycka, Koordynator Komunikacji
Cadbury Wedel

Te szkolenia również mogą Cię zainteresować:

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.