Szkolenie otwarte

Negocjacje nielinearne

a otrzymasz broszurę ze szczegółami











Firmowy adres e-mail* Podając e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych z McHayes & Steward Group Sp.zo.o. za pomocą komunikacji elektronicznej (art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług elektronicznych).

Telefon* Podając telefon wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń z McHayes & Steward Group Sp. z o.o. w celach handlowych i marketingowych (art. 172 ust. 1. ustawy prawo telekomunikacyjne).

Imię i nazwisko*

Nazwa firmy*

trener g b

Trener prowadzący szkolenie

Grzegorz Barszcz

Przedsiębiorca, członek zarządów, Dyrektor Generalny w AC S A Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii oraz programów Management i ICAN Total Selling w ICAN Institute W swojej ponad dwudziestoletniej karierze pracował w branży telekomunikacyjnej, FMCG i agencjach reklamowych w obszarze marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich zarówno w kraju jak i na rynkach zagranicznych Ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego, marketingu i sprzedaży Praktyk biznesu Finalista Ogólnopolskiego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku Specjalizuje się w budowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju firm i marek, procesów sprzedaży od pierwszej rozmowy po zakończenie realizacji projektu Ekspert w zakresie integracji działów sprzedaży i marketingu Zrealizował kilkanaście projektów doradczychdla firm z branży B 2 B, FMCG, marketingowej, e commerce i medycznej Trener biznesu pracujący w programach otwartych jak i zamkniętych Caoch menedżerów na wszystkich szczeblach organizacji w tym właścicieli i prezesów zarządu. Z powodzeniem przeszkolił kilkaset osób z bardzo różnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe skończywszy na największych spółkach giełdowych.

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla wszystkich, którzy na co dzień zajmują się sprzedawaniem, lub kupowaniem Handlowców, kupców ale również menedżerów, prezesów i przedsiębiorców Dla tych, którzy chcą pozbyć się stresu związanego z negocjacjami i zmienić go w podnietę odkrywania Dla osób, które chciałby zawierać kontrakty w taki sposób, aby mieć
pewność, że partner negocjacyjny będzie chciał z nimi utrzymywać długofalowe relacje biznesowe Dla wszystkich tych, którzy chcą odkryć skąd mogły się brać ich dotychczasowe porażki Zapraszamy osoby doświadczone w negocjacjach oraz te, które są na początku tej drogi

Dlaczego warto?

Wielu uczestników negocjacji twierdzi, że ich partner negocjacyjny nie słucha tego co oni mają do powiedzenia Partnerzy negocjacyjni skupiają się na technikach negocjacyjnych Myśląc o tym jak tu zagarnąć jak najwięcej dla siebie a nie jak się dogadać Świat zmienia się bardzo dynamicznie Zmienia się też podejście do negocjacji W turbulentnej gospodarce wygrywają ci, którzy potrafili zadbać nie tylko o krótkoterminowe zwycięstwo, ale również o biznesową relację Negocjacje nielinearne stanowią odpowiedź na te wyzwania Dowiesz się jaka jest twoja pozycja w negocjacjach Poznasz techniki, nauczysz się nimi posługiwać i je rozpoznawać Docenisz człowieka w negocjacjach Dowiesz się jak wykonywać kroki w celu najlepszego dla obu stron ich zamknięcia

Informacje organizacyjne

Grupa uczestników – max. 15 osób
Szkolenie trwa 2 dni (ok. 16 godzin)
Szkolenie prowadzi: 1 trener – praktyk sprzedaży
Miejsce: Warszawa
Szkolenie certyfikowane
Organizator
negocjacje roczne certyfikat

Zdobądź certyfikat szkolenia

  • Po ukończeniu szkolenia, otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia w formie papierowej.
  • Certyfikat jest dowodem ukończenia jednego z najlepszych tego
    typu szkoleń sprzedażowych.
  • Dodatkowo po ukończeniu szkolenia handlowego, otrzymasz
    potwierdzenie umiejętności sprzedażowych w sieci LinkedIn!

Zobacz ramowy program szkolenia

MODUŁ 1: HANDLOWA POSTAWA NEGOCJACJI

Czym jest relacja biznesowa? Jaki jest nasz poziom relacji i jak może on wpływać na negocjacje? W jaki sposób kupujący patrzy na dostawcę a w jaki sposób sprzedający na kupującego? Kiedy w biznesie mamy wolne weekendy a kiedy nieprzespane noce? W module między innymi: 

  • Relacje w biznesie przejście od akceptacji do zaufania
  • Macierz Krajlica jak dzielić dostawców
  • Segmentacja klientów
  • Ćwiczenia w grupach wykorzystanie segmentacji i kategoryzacji

MODUŁ 2:  TECHNIKI NEGOCJACYJNE

Znajomość technik negocjacyjnych to podstawa Ważna jest umiejętność ich stosowania i rozpoznawania W tym module uczestnicy poznają ponad 20 technik negocjacyjnych Dowiedzą się jakie płyną z ich stosowania szanse i zagrożenia W module między innymi:

  • Podstawa negocjacji linearnych
  • Techniki negocjacyjne
  • Ćwiczenie stosowania i rozpoznawania technik

MODUŁ 3: NIELINEARNA WIZJA ŚWIATA

W nielinearnym świecie na negocjacje przychodzi konkretny człowiek lub grupa osób Przynoszą na nie swoje postawy, typy, emocje, stereotypy i wiele innych Zrozumienie jak
skomplikowany jest człowiek stanowi podstawę dobrych, profesjonalnych negocjacji W tym module uczestnicy dowiedzą się jak myśli człowiek Co robi w wyniku analizy a co automatycznie Nauczą się również jak ważnym krokiem jest przygotowanie do negocjacji W module między innymi:

  • System 1 i System 2 wg D. Kahnemana
  • Typy osobowości wg T. Hartmana
  • Zaburzenia w komunikacji
  • Przygotowanie, czyli eksploruj a nie improwizuj
  • Ćwiczenia w grupach rozpoznanie typów osobowości, co robić a czego nie

MODUŁ 4: NEGOCJACJE AKCEPTACJI
Po drugiej stronie stołu negocjacyjnego siedzi człowiek Jak przebiegną negocjacje kiedy nam nie ufa? Niejednokrotnie podczas negocjacji możemy nieświadomie atakować
obszary, które są dla niego święte Ten moduł wprowadzi uczestników na wyższy poziom negocjacji Nauczą się jak świadomie rozmawiać z partnerem negocjacyjnym
Jak poznawać co jest dla niego ważne a co święte Dowiedzą się jak wykorzystać tą wiedzę do modyfikacji wzajemnych celów negocjacji W module między innymi:

  • Tożsamość i jej rola w negocjacjach
  • Sacrum co z nim zrobić
  • Krajobraz polityczny metoda ECNI
  • Zarządzanie dialektyką
  • Ćwiczenie: Gra negocjujemy akceptację
MODUŁ 5: NEGOCJACJE KONTRAKTU

Jeżeli udało nam się wynegocjować akceptację, możemy przechodzić do negocjacji kontraktu Ciągle pamiętając, że po drugiej stronie siedzi człowiek, przechodzimy do rozmowy o parametrach Najlepsze efekty osiągniemy, jeżeli wspólnie z naszym partnerem odejdziemy od stołu ze zwycięstwem Kompromis to nie wspólna wygrana
Kompromis to wspólna przegrana W tym module uczestnicy nauczą się jak prowadzić negocjacje do obopólnego zwycięstwa Dowiedzą się jakie są typy negocjatorów i jak wykorzystać tą wiedzę Poznają jaka jest rola słowa tak i nie w negocjacjach
Nauczą się jak budować bazę wiedzy negocjacyjnej w organizacji W module między innymi:

  • Istota negocjacji Win Win
  • Odzwierciedlanie budowa więzi wg C Vossa
  • Empatia taktyczna
  • Rola tak i nie w negocjacjach
  • Algorytmy negocjacyjne
  • Ćwiczenie z przekształcania negocjacji w Win Win

MODUŁ 6: POLIGON

Nawet najgruntowniej opanowana wiedza, nie utrzyma się długo bez ćwiczeń. Poligon to moduł, w którym uczestnicy raz po raz podchodzą do stołów negocjacyjny aby ćwiczyć wszystkie nabyte umiejętności. Przygotowane przez nas gry negocjacyjne nie zakładają łatwego porozumienia. Uczestnicy naprzemiennie negocjują i obserwują negocjacje.  Dyskutują o obserwacjach Wszystko to pod czujnym okiem trenera. W module między innymi:

  • Ćwiczenia
  • Ćwiczenia
  • Ćwiczenia

Opinie uczestników

Ćwiczenia oraz gry sprzedażowe wymagały od uczestników bezwzględnego zaangażowania, jednocześnie pozwoliły uczestnikom dokonać obiektywnej oceny umiejętności sprzedażowych stanowiących podstawę efektywnej pracy.
Jakub Krasicki, Dyrektor Działu Sprzedaży
Virgin Mobile
Powierzyliśmy firmie McHayes&StewardGroup rozwój naszego działu handlowego. Dzisiaj możemy śmiało potwierdzić, iż był to bardzo dobry wybór. Naszą współpracę oceniam jako bardzo owocną i efektywną.
Artur Juszczyński, Country Sales Manager
BASF Polska
Z prawdziwą przyjemnością informujemy, że uczestnicy bardzo wysoko oceniali profesjonalizm zaangażowanego przez McHayes&StewardGroup trenera. Równocześnie, z całą odpowiedzialnością, polecam Państwu szkolenia sprzedażowe firmy McHayes&StewardGroup.
Maria Kochalska, Dyrektor Handlowy
Haribo
Bardzo wysoko oceniamy poziom merytoryczny szkoleń, zaangażowanie trenera i firmy na każdym etapie współpracy. (…). Polecam szkolenia sprzedażowe McHayes&StewardGroup. To sprawdzony partner szkoleniowy.
Dorota Kulikowska, Learning for Development Manager
L'Oreal Polska
Bardzo wysoko oceniam poziom merytoryczny szkoleń realizowanych przez trenerów McHayes&StewardGroup i szczerze polecam tę firmę jako sprawdzonego partnera szkoleniowego.
Marta Pogorzelska, HR Business Partner
Tchibo Warszawa
Z całą pewnością mogę polecić McHayes&StewardGroup wszystkim firmom, które traktują szkolenia jako nieodłączny element wzmacniania własnej konkurencyjności na trudnym rynku FMCG.
Marta Pokutycka, Koordynator Komunikacji
Cadbury Wedel

Te szkolenia również mogą Cię zainteresować:

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.