Szkolenie webinar (otwarte)

Top 10 rażących błędów KAM’a we współpracy z sieciami aptek

Jak im zapobiec?

a otrzymasz broszurę ze szczegółami











Firmowy adres e-mail* Podając e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych z McHayes & Steward Group Sp.zo.o. za pomocą komunikacji elektronicznej (art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług elektronicznych).

Telefon* Podając telefon wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń z McHayes & Steward Group Sp. z o.o. w celach handlowych i marketingowych (art. 172 ust. 1. ustawy prawo telekomunikacyjne).

Imię i nazwisko*

Nazwa firmy*

Informacje organizacyjne

Grupa uczestników:
max. 30 osób
9H zajęć
(3 sesje x 3h każda)
Miejsce:
Szkolenie online
money ico
Cena:
780zł / 1 osoba

Przebieg szkolenia (webinar online)

Sesja online - nr 1

10.00-13.00

Sesja online - nr 2

10.00-13.00

Sesja online - nr 3

10.00-13.00

Certyfikat

Podczas każdej sesji uczestnicy będą połączeni z trenerem poprzez system wideokonferencji na żywo (m.in. Microsoft Teams, Zoom, Click Meeting itd.). Uczestnicy będą widzieć trenera, będą mogli brać aktywny udział w szkoleniu, trenerowi zadawać pytania na żywo (video lub pisząc na chacie). Trener będzie również mógł w czasie rzeczywistym wyświetlać uczestnikom materiały czy prezentacje szkoleniową.

Joanna Ossowska Nowicka

Trener prowadzący szkolenie (webinar online)

Joanna Ossowska-Nowicka (Trener)

Od kilkunastu lat związana z rynkiem farmaceutycznym, zarządzała sprzedażą i zakupami w największych sieciach aptek w Polsce oraz poza jej granicami. Ekspert w negocjacjach kontraktów pomiędzy sieciami aptek, a firmami farmaceutycznymi oraz dostawcami (hurtownie). Odpowiedzialna za tworzenie i wprowadzanie strategii cenowej, asortymentowej i marketingowej oraz markę własną. Doświadczenie zdobywała m.in. Abbott Laboratories, Fournier. Pełniła strategiczne funkcje w DOZ SA jako Dyrektor ds. Aptek, Deputy General Manager na Litwie oraz Dyrektor Kategorii OTC. W Super-Pharm jako Executive Pharmacy Manager decydowała o polityce zakupowo-sprzedażowej, wprowadzała na rynek markę własną Life. Jako Commercial Director i członek zarządu w Gemini zarządzała działem handlowym i marketingowym, odpowiadała za wprowadzenie category management.

Zobacz krótki film ze mną!

Dowiesz się czegoś więcej nie tylko o mnie ale i o szkoleniu które wkrótce poprowadzę. Kliknij i zainwestuj 1 minutę swojego czasu, po której będziesz miał więcej informacji o tym czy te szkolenie jest dla ciebie. Zapraszam

manipulacje kupca certyfikat

Zdobądź certyfikat szkolenia

  • Po ukończeniu szkolenia, otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia w formie papierowej.
  • Certyfikat jest dowodem ukończenia jednego z najlepszych tego
    typu szkoleń sprzedażowych.
  • Dodatkowo po ukończeniu szkolenia handlowego, otrzymasz
    potwierdzenie umiejętności sprzedażowych w sieci LinkedIn!

Zobacz ramowy program szkolenia

Sesja 1. (3 godziny zajęć online)

PRACA KUPCA SIECI APTECZNEJ – UMIEJSCOWIENIA W STRUKTURZE ZADAŃ I CELÓW.

Obejmować będzie zagadnienia związane z pracą Kupca sieci aptecznej, umiejscowienia w strukturze oraz zadań i celów. Zajmiemy się oczekiwaniami względem Kupca ze strony sieci aptek i wynikającymi z nich możliwościami kierowania współpracą handlową z Producentami. Dowiemy się jak skutecznie umówić spotkanie, jakie są przyczyny odmowy oraz jak rozwiązywać sytuację, w której Kupiec nie ma dla nas czasu. Zaznajomimy się też ze sposobami rozpoznawania poziomów decyzyjności, ponieważ w każdej sieci rola Kupca może być inna.

W module m.in. takie zagadnienia jak:

  • Umiejscowienie Kupca w strukturze firmy.
  • Co może, a czego nie może Kupiec?
  • Poziomy decyzyjności i jak je rozpoznać?
  • Za co odpowiada Kupiec?
  • Na czym polega praca Kupca?
  • Przyczyny niechęci i odmowy w kwestii spotkania.
  • Postępowanie wobec odmowy.

Sesja 2. (3 godziny zajęć online)

NAJBARDZIEJ PRZECIWSKUTECZNE POSTAWY WE WSPÓŁPRACY HANDLOWEJ – CO ZROBIĆ, ABY JE WYELIMINOWAĆ.

Poruszymy zagadnienia związane z najbardziej przeciw skutecznymi postawami we współpracy handlowej oraz co zrobić, aby je wyeliminować. Nauczymy się jak eliminować błędy w przygotowaniu do spotkania oraz co zrobić, aby tematy związane z warunkami handlowymi np. jak nie poprawić warunków handlowych i w jaki sposób to uzasadnić.

W module m.in.:

  • Co najbardziej denerwuje Kupca i działa przeciw Tobie?
  • Co powinien posiadać Producent, aby dobrze przygotować się do spotkania?
  • Co przygotowuje Kupiec na spotkanie z KAM?
  • Co jest dla Kupca najważniejsze we współpracy z Producentem?
  • Jak często należy kontaktować się z Kupcem?
  • Najbardziej oczekiwane formy komunikacji.
  • Jak podsumować dotychczasową współpracę, formułować wnioski i przygotować argumenty liczbowe?
  • Jak uzasadnić brak poprawy warunków handlowych lub pogorszenie. Co w zamian?
  • W jaki sposób zaprezentować potencjalne scenariusze współpracy, aby spotkały się najpierw z zainteresowaniem, a później zostały zaakceptowane?

Sesja 3. (3 godziny zajęć online)

CATEGORY MANAGEMENT – JAK DZIAŁAJĄ TE MECHANIZMY W SIECIACH APTECZNYCH ORAZ JAK JE WYKORZYSTAĆ DO OPTYMALIZACJI WARUNKÓW HANDLOWYCH?

Poznamy zagadnienia związane z category management i jak działają te mechanizmy w sieciach aptecznych oraz jak je można wykorzystać do optymalizacji warunków handlowych. Zaznajomimy się z kolejnymi etapami zarządzania kategorią począwszy od strategii firmy, poprzez ocenę i zdefiniowanie kategorii i jej roli oraz cele i plan wdrożenia. Sesja obejmować będzie również zagadnienia związane z matematyką handlową oraz praktyczne ćwiczenia, które pomogą opanować umiejętności do perfekcji.

W module m.in.:

  • Category management – co to jest?
  • Jak kupiec liczy przeniesienie warunków back na net/net/net?
  • Jak Kupiec liczy rentowność?
  • Różnica między marżą, a narzutem.
  • Rola hierarchii, doboru asortymentu, zasady polityki cenowej, działania promocyjne, planogramy, rola marki własnej.
  • Etapy działania przy zarządzaniu kategorią, obejmujące strategia firmy, ocenę kategorii i zdefiniowanie jej roli, cele dla kategorii oraz plan wdrożenia.
  • Dlaczego Kupcy nie lubią kupować na dłużej, nawet z wydłużony terminem płatności? – Przeliczenie rotacji na koszt oraz wydłużonego terminu płatności na cash.

Lub jeżeli potrzebujesz więcej informacji, wypełnij poniższy formularz zapytania.
Odezwiemy się do ciebie.











Firmowy adres e-mail* Podając e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych z McHayes & Steward Group Sp.zo.o. za pomocą komunikacji elektronicznej (art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług elektronicznych).

Telefon* Podając telefon wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń z McHayes & Steward Group Sp. z o.o. w celach handlowych i marketingowych (art. 172 ust. 1. ustawy prawo telekomunikacyjne).

Imię i nazwisko*

Nazwa firmy*

Opinie uczestników

Ćwiczenia oraz gry sprzedażowe wymagały od uczestników bezwzględnego zaangażowania, jednocześnie pozwoliły uczestnikom dokonać obiektywnej oceny umiejętności sprzedażowych stanowiących podstawę efektywnej pracy.
Jakub Krasicki, Dyrektor Działu Sprzedaży
Virgin Mobile
Powierzyliśmy firmie McHayes&StewardGroup rozwój naszego działu handlowego. Dzisiaj możemy śmiało potwierdzić, iż był to bardzo dobry wybór. Naszą współpracę oceniam jako bardzo owocną i efektywną.
Artur Juszczyński, Country Sales Manager
BASF Polska
Z prawdziwą przyjemnością informujemy, że uczestnicy bardzo wysoko oceniali profesjonalizm zaangażowanego przez McHayes&StewardGroup trenera. Równocześnie, z całą odpowiedzialnością, polecam Państwu szkolenia sprzedażowe firmy McHayes&StewardGroup.
Maria Kochalska, Dyrektor Handlowy
Haribo
Bardzo wysoko oceniamy poziom merytoryczny szkoleń, zaangażowanie trenera i firmy na każdym etapie współpracy. (…). Polecam szkolenia sprzedażowe McHayes&StewardGroup. To sprawdzony partner szkoleniowy.
Dorota Kulikowska, Learning for Development Manager
L'Oreal Polska
Bardzo wysoko oceniam poziom merytoryczny szkoleń realizowanych przez trenerów McHayes&StewardGroup i szczerze polecam tę firmę jako sprawdzonego partnera szkoleniowego.
Marta Pogorzelska, HR Business Partner
Tchibo Warszawa
Z całą pewnością mogę polecić McHayes&StewardGroup wszystkim firmom, które traktują szkolenia jako nieodłączny element wzmacniania własnej konkurencyjności na trudnym rynku FMCG.
Marta Pokutycka, Koordynator Komunikacji
Cadbury Wedel

Te szkolenia również mogą Cię zainteresować:

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.