Szkolenie zamknięte (nie mniej niż 10 osób)

Coaching, Trening i Mentoring

czyli jak rozwijać sprzedawców



trenerzy hayes e1578659838923

Trener prowadzący szkolenie

W zależności od specyfiki Państwa branży, potrzeb, oczekiwań odnośnie tego jak szkolenie ma być poprowadzone, będziemy rekomendować odpowiedniego trenera z naszej grupy trenerskiej. Zdajemy sobie sprawę, że każda grupa uczestników szkolenia ma inne doświadczenia, inne oczekiwania oraz inną dynamikę. Dlatego też, wierzymy, że tym samym dla każdej grupy należy dobrać innego trenera, nie tylko pod względem doświadczeń, stanowisk które obejmował wcześniej ale co równie ważne, jego energii,, osobowości oraz formy prowadzenia zajęć. Bez względu na to, który trener będzie prowadził szkolenie, dajemy Państwu gwarancję, że wszyscy z naszych trenerów są praktykami sprzedaży i posiadają wieloletnie doświadczenia minimum na stanowiskach menedżera lub dyrektora sprzedaży. Wszyscy z naszych trenerów pracowali minimum 10 lat w działach sprzedaży, byli sprzedawcami, menedżerami sprzedaży, dyrektorami działów handlowych, niektórzy byli szefami działów zakupów (np. w sieciach). Wszystko to daje Państwu pewność, że zajęcia poprowadzi ktoś to zna się na sprzedaży.

Cele szkolenia

  • nauczysz się jak trenować nowych sprzedawców tak aby pracowali zgodnie z zasadami firmowymi oraz potrafili utrwalać w sobie dobre i skuteczne nawyki sprzedażowe,
  • dowiesz się jak przebiega proces coachingowy i jak najlepiej dotrzeć z nim do konkretnej osoby,
  • poznasz jak stworzyć zmotywowany, zgrany, efektywny i realizujący postawione cele zespół w twojej firmie.

O szkoleniu

Po szkoleniu uczestnicy będą znali różnice pomiędzy treningiem, coachingiem i mentoringiem i będą umiejętnie stosować każde z tych narzędzi w zgodzie z bieżącymi potrzebami pracowników. Dzięki poznanym na zajęciach metodom, każdy menadżer zespołu będzie potrafił jeszcze lepiej wykorzystać potencjał pracowników, poprawić komunikację i pracę zespołową oraz zmotywować swoich podwładnych. Firmy, które korzystają z podobnych form wsparcia mogą liczyć na zmotywowaną i proaktywnie działającą kadrę oraz wzrost konkurencyjności na rynku, co ma bezpośredni wpływ na wyniki całej firmy i działu sprzedaży w szczególności.

Informacje organizacyjne

Grupa uczestników – max. 15 osób
Szkolenie trwa 2 dni (ok. 16 godzin)
Szkolenie prowadzi: 1 trener – praktyk sprzedaży
Miejsce: dowolne, wskazane przez klienta
Szkolenie certyfikowane
Organizator

Blended learning (sala szkoleniowa + online)

Szkolenie może być realizowane w formie Blended Learning metodzie szkoleniowej, łączącej szkolenie z trenerem na sali szkoleniowej, a następnie szkoleniem Online. Będziesz miał okazję uczestniczyć w dwóch dniach zajęć na sali szkoleniowej oraz po szkoleniu otrzymasz dostęp do platformy SalesOn.pl wraz z dodatkowym szkoleniem Online z podobnego obszaru tematycznego. To tak jakbyś zgłosił się nie na jedno, a na dwa różne szkolenia.

Zdobądź certyfikat szkolenia

  • Po ukończeniu szkolenia, otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia w formie papierowej.
  • Certyfikat jest dowodem ukończenia jednego z najlepszych tego
    typu szkoleń sprzedażowych.
  • Dodatkowo po ukończeniu szkolenia handlowego, otrzymasz
    potwierdzenie umiejętności sprzedażowych w sieci LinkedIn!

Zobacz ramowy program szkolenia

MODUŁ 1: Trening sprzedawców a ich rozwój
Trening sprzedawców to kolejne z narzędzi wsparcia rozwojowego sprzedawców (obok coachingu i mentoringu) który może pozwolić menedżerowi sprzedaży zwiększyć efektywność swoich podwładnych sprzedawców. Dzięki szkoleniu menedżer będzie potrafił trenować nowych sprzedawców tak aby pracowali zgodnie z zasadami firmowymi jak i potrafili utrwalać w sobie dobre i skuteczne nawyki sprzedażowe. W module m.in. takie zagadnienia jak:

  • Rola menedżera sprzedaży w rozwoju swoich pracowników.
  • Trenowanie a motywowanie.
  • Wybrane metody treningowe przydatne podczas treningu sprzedawcy.
  • Treningowy styl pracy menedżera a poziom rozwoju sprzedawcy.
  • Wizyty w terenie – trening w terenie.
  • Informacja zwrotna – feedback.
  • Ocena rozwoju sprzedawcy – budowanie ścieżki kariery.
  • Ćwiczenia grupowe z danego zagadnienia.

MODUŁ 2: Coaching sprzedawców a ich rozwój
Coaching w ostatnich latach zrobił oszałamiającą karierę. Czym jednak jest osławiony coaching i skąd się wziął? Czym różni się od treningu lub mentoringu? Jakie rodzaje występują w najbardziej interesującym nas dziale sprzedaży? Jak przebiega proces coachingowy i jak najlepiej dotrzeć z nim do dorosłej osoby? Moduł odpowie na te oraz wiele innych, związanych z zagadnieniem coachingu pytań. W module m.in. takie zagadnienia jak:

  • Różnice między coachingiem, treningiem i mentoringiem.
  • Coaching i jego rodzaje w dziale sprzedaży.
  • Jak uczą się ludzie dorośli?
  • Bariery we wdrożeniu coachingu.
  • Źródła kompetencji coacha działu sprzedaży.
  • Proces coachingu sprzedażowego (4 główne fazy).

MODUŁ 3: Mentoring sprzedawców a ich rozwój
„Jeśli chcesz wiedzieć jak gdzieś dojść, najlepiej znajdź kogoś, kto już tam był” – to zdanie dobrze oddaje istotę mentoringu, czyli wspieranie się na doświadczeniu, praktyce i wiedzy realnych autorytetów w danych dziedzinach. Moduł o mentoringu,   o tym jak przebiega i jakie formy może przybrać w dziale sprzedaży. Uczestnicy dowiedzą się kim jest mentor i tego, że mentee nie jest wcale nową marką miętówek… W module m.in. takie zagadnienia jak:

  • Czym jest mentoring i skąd się wziął?
  • Różnice między mentoringiem a coachingiem i treningiem.
  • Mentoring i jego rodzaje w dziale sprzedaży.
  • Osoby biorące udział w procesie mentoringu (Mentor, Mentee).
  • Mentor i Mentee – obowiązki i najczęściej popełniane błędy.
  • Proces mentoringu – ramowy przebieg.
  • Cechy idealnego mentora – kto może się nim stać?

MODUŁ 4: Informacja zwrotna – feedback
Moduł o tym, czym jest informacja zwrotna, jak jej udzielać i jak ją przyjmować. W trakcie modułu uczestnik dowie się  co zrobić, aby feedback koncentrował się na myśleniu skierowanym w przyszłość, a wgląd w przeszłość służył głównie do analizy tego, co jest mocną stroną pracownika. Ten moduł poświęcimy efektywnemu wykorzystaniu jednego z niezwykle użytecznych narzędzi menedżerskich, jakim jest informacja zwrotna. W module m.in. takie zagadnienia jak:

  • Czym jest informacja zwrotna i po co jej używamy.
  • Korzyści płynące z dobrze przekazanej informacji zwrotnej.
  • Zasady przekazywania informacji zwrotnej.
  • Proces udzielania informacji zwrotnej.
  • Typy komunikatów w informacji zwrotnej (pozytywny/negatywny).
  • „Kanapka” – technika informacji zwrotnej.
  • Przyjmowanie informacji zwrotnej.

Opinie uczestników

Ćwiczenia oraz gry sprzedażowe wymagały od uczestników bezwzględnego zaangażowania, jednocześnie pozwoliły uczestnikom dokonać obiektywnej oceny umiejętności sprzedażowych stanowiących podstawę efektywnej pracy.
Jakub Krasicki, Dyrektor Działu Sprzedaży
Virgin Mobile
Powierzyliśmy firmie McHayes&StewardGroup rozwój naszego działu handlowego. Dzisiaj możemy śmiało potwierdzić, iż był to bardzo dobry wybór. Naszą współpracę oceniam jako bardzo owocną i efektywną.
Artur Juszczyński, Country Sales Manager
BASF Polska
Z prawdziwą przyjemnością informujemy, że uczestnicy bardzo wysoko oceniali profesjonalizm zaangażowanego przez McHayes&StewardGroup trenera. Równocześnie, z całą odpowiedzialnością, polecam Państwu szkolenia sprzedażowe firmy McHayes&StewardGroup.
Maria Kochalska, Dyrektor Handlowy
Haribo
Bardzo wysoko oceniamy poziom merytoryczny szkoleń, zaangażowanie trenera i firmy na każdym etapie współpracy. (…). Polecam szkolenia sprzedażowe McHayes&StewardGroup. To sprawdzony partner szkoleniowy.
Dorota Kulikowska, Learning for Development Manager
L'Oreal Polska
Bardzo wysoko oceniam poziom merytoryczny szkoleń realizowanych przez trenerów McHayes&StewardGroup i szczerze polecam tę firmę jako sprawdzonego partnera szkoleniowego.
Marta Pogorzelska, HR Business Partner
Tchibo Warszawa
Z całą pewnością mogę polecić McHayes&StewardGroup wszystkim firmom, które traktują szkolenia jako nieodłączny element wzmacniania własnej konkurencyjności na trudnym rynku FMCG.
Marta Pokutycka, Koordynator Komunikacji
Cadbury Wedel

Te szkolenia również mogą Cię zainteresować:

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.