Szkolenie zamknięte (nie mniej niż 10 osób)

Efektywny Szef Sprzedaży

Style kierowania wymagającymi zespołami handlowymi



trenerzy hayes e1578659838923

Trener prowadzący szkolenie

W zależności od specyfiki Państwa branży, potrzeb, oczekiwań odnośnie tego jak szkolenie ma być poprowadzone, będziemy rekomendować odpowiedniego trenera z naszej grupy trenerskiej. Zdajemy sobie sprawę, że każda grupa uczestników szkolenia ma inne doświadczenia, inne oczekiwania oraz inną dynamikę. Dlatego też, wierzymy, że tym samym dla każdej grupy należy dobrać innego trenera, nie tylko pod względem doświadczeń, stanowisk które obejmował wcześniej ale co równie ważne, jego energii,, osobowości oraz formy prowadzenia zajęć. Bez względu na to, który trener będzie prowadził szkolenie, dajemy Państwu gwarancję, że wszyscy z naszych trenerów są praktykami sprzedaży i posiadają wieloletnie doświadczenia minimum na stanowiskach menedżera lub dyrektora sprzedaży. Wszyscy z naszych trenerów pracowali minimum 10 lat w działach sprzedaży, byli sprzedawcami, menedżerami sprzedaży, dyrektorami działów handlowych, niektórzy byli szefami działów zakupów (np. w sieciach). Wszystko to daje Państwu pewność, że zajęcia poprowadzi ktoś to zna się na sprzedaży.

Cele szkolenia

  • poznasz 12 kluczowych dla zespołu zachowań szefa sprzedaży,
  • dowiesz się ile masz swoich zachowań przydatnych i niekorzystnych,
  • nauczysz się, jak rozwiązywać trudne sytuacje w swoim zespole handlowym,
  • dowiesz się w jaki sposób gry psychologiczne zmniejszają skuteczność organizacji i szefa.

O szkoleniu

Zarządzanie relacjami ze swoim zespołem wymaga radzenia sobie często zaskakującymi zachowaniami. Zachowania podwładnych są dobrze sklasyfikowane i opisane, np. „analiza transakcyjna” opisuje 12 zachowań każdego z nas. Sześć z nich jest dla nas korzystnych, a drugie sześć zmniejsza naszą skuteczność jako szefa zespołu. Opanowanie tych zachowań pomoże Ci zrozumieć swoich ludzi i dopasować swoje reakcje w taki sposób, żeby być dla nich wiarygodnym oraz skutecznym szefem, za którym zespół będzie stał murem … a nie stał w opozycji do szefa.

Informacje organizacyjne

Grupa uczestników – max. 15 osób
Szkolenie trwa 2 dni (ok. 16 godzin)
Szkolenie prowadzi: 1 trener – praktyk sprzedaży
Miejsce: dowolne, wskazane przez klienta
Szkolenie certyfikowane
Organizator

Blended learning (sala szkoleniowa + online)

Szkolenie może być realizowane w formie Blended Learning metodzie szkoleniowej, łączącej szkolenie z trenerem na sali szkoleniowej, a następnie szkoleniem Online. Będziesz miał okazję uczestniczyć w dwóch dniach zajęć na sali szkoleniowej oraz po szkoleniu otrzymasz dostęp do platformy SalesOn.pl wraz z dodatkowym szkoleniem Online z podobnego obszaru tematycznego. To tak jakbyś zgłosił się nie na jedno, a na dwa różne szkolenia.

Zdobądź certyfikat szkolenia

  • Po ukończeniu szkolenia, otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia w formie papierowej.
  • Certyfikat jest dowodem ukończenia jednego z najlepszych tego
    typu szkoleń sprzedażowych.
  • Dodatkowo po ukończeniu szkolenia handlowego, otrzymasz
    potwierdzenie umiejętności sprzedażowych w sieci LinkedIn!

Zobacz ramowy program szkolenia

MODUŁ 1: Opanowanie 12 kluczowych dla zespołu zachowań szefa sprzedaży – analiza

Celem tego modułu jest nauczenie się rozróżniania 12 zachowań menedżera i podwładnych. Uczestnicy poznają w jakich sytuacjach menedżerskich warto korzystać z sześciu zachowań korzystnych oraz jakie są negatywne konsekwencje tych niekorzystnych. W module m.in.:

  • Korzystne zachowania Rodzica Krytycznego i Opiekuńczego.
  • Negatywne konsekwencje Rodzica Nadmiernie Krytycznego i Opiekuńczego.
  • Kluczowa rola wszystkich zachowań Dorosłego.
  • Korzystne i niekorzystne zachowania Dziecka Spontanicznego i Dziecka Twórczego.
  • Ważna rola Dziecka Przystosowanego w zarządzaniu.
  • Negatywne aspekty Dziecka Podporządkowanego i Dziecka Zbuntowanego.

MODUŁ 2: Jak rozwiązywać trudne sytuacje w swoim zespole handlowym – analiza transakcyjna i funkcjonalna
Praktyczny moduł z duża ilością ćwiczeń. Podczas tego modułu uczestnicy poznają i przećwiczą, jak rozwiązywać trudne sytuacje w zarządzaniu i współpracy wewnątrz firmy. Podczas ćwiczeń uczestnicy będą wykorzystywać wiedze z poprzednich modułów. W module m.in.:

  • Transakcje komplementarne – jak skutecznie kierować sprzedawcami.
  • Transakcje skrzyżowane – jak sobie radzić w trudnych sytuacjach menagera.
  • Transakcje ukryte – jak reagować, gdy ktoś rozmawia ze mną nie wprost.

MODUŁ 3: Test egogramu
W tym module uczestnicy wypełnią test egogramu i dowiedzą się ile mają swoich zachowań przydatnych i niekorzystnych. W module m.in.:

  • Wypełnienie testu.
  • Poznanie zalecanych wartości w każdym z 12 zachowań.
  • Nauczenie się, jak zmienić swój egogram.
  • Jak rozwijać zachowania korzystne.
  • Jak redukować wpływ zachowań niekorzystnych.
  • Zrozumienie, jak wynik testu wpływa na ich sposób kierowania podwładnymi.

MODUŁ 4: Gry psychologiczne
Uczestnicy poznają mechanizm gier, czyli nieświadomych manipulacji w zarządzaniu i współpracy. Dowiedzą się, w jaki sposób gry psychologiczne zmniejszają skuteczność organizacji i szefa. Przećwiczą również, jak radzić sobie z grami podwładnych. W module m.in.:

  • Mechanizm gier psychologicznych.
  • Trójkąt dramatyczny Karpmana.
  • Przegląd gier Oprawcy, Ratownika i Ofiary.
  • Jak radzić sobie z grami – ćwiczenia praktyczne w realiach pracy uczestników.
  • Co robić żeby mało grać w firmie.

Opinie uczestników

Ćwiczenia oraz gry sprzedażowe wymagały od uczestników bezwzględnego zaangażowania, jednocześnie pozwoliły uczestnikom dokonać obiektywnej oceny umiejętności sprzedażowych stanowiących podstawę efektywnej pracy.
Jakub Krasicki, Dyrektor Działu Sprzedaży
Virgin Mobile
Powierzyliśmy firmie McHayes&StewardGroup rozwój naszego działu handlowego. Dzisiaj możemy śmiało potwierdzić, iż był to bardzo dobry wybór. Naszą współpracę oceniam jako bardzo owocną i efektywną.
Artur Juszczyński, Country Sales Manager
BASF Polska
Z prawdziwą przyjemnością informujemy, że uczestnicy bardzo wysoko oceniali profesjonalizm zaangażowanego przez McHayes&StewardGroup trenera. Równocześnie, z całą odpowiedzialnością, polecam Państwu szkolenia sprzedażowe firmy McHayes&StewardGroup.
Maria Kochalska, Dyrektor Handlowy
Haribo
Bardzo wysoko oceniamy poziom merytoryczny szkoleń, zaangażowanie trenera i firmy na każdym etapie współpracy. (…). Polecam szkolenia sprzedażowe McHayes&StewardGroup. To sprawdzony partner szkoleniowy.
Dorota Kulikowska, Learning for Development Manager
L'Oreal Polska
Bardzo wysoko oceniam poziom merytoryczny szkoleń realizowanych przez trenerów McHayes&StewardGroup i szczerze polecam tę firmę jako sprawdzonego partnera szkoleniowego.
Marta Pogorzelska, HR Business Partner
Tchibo Warszawa
Z całą pewnością mogę polecić McHayes&StewardGroup wszystkim firmom, które traktują szkolenia jako nieodłączny element wzmacniania własnej konkurencyjności na trudnym rynku FMCG.
Marta Pokutycka, Koordynator Komunikacji
Cadbury Wedel

Te szkolenia również mogą Cię zainteresować:

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.