Trener prowadzący szkolenie
W zależności od specyfiki Państwa branży, potrzeb, oczekiwań odnośnie tego jak szkolenie ma być poprowadzone, będziemy rekomendować odpowiedniego trenera z naszej grupy trenerskiej. Zdajemy sobie sprawę, że każda grupa uczestników szkolenia ma inne doświadczenia, inne oczekiwania oraz inną dynamikę. Dlatego też, wierzymy, że tym samym dla każdej grupy należy dobrać innego trenera, nie tylko pod względem doświadczeń, stanowisk które obejmował wcześniej ale co równie ważne, jego energii,, osobowości oraz formy prowadzenia zajęć. Bez względu na to, który trener będzie prowadził szkolenie, dajemy Państwu gwarancję, że wszyscy z naszych trenerów są praktykami sprzedaży i posiadają wieloletnie doświadczenia minimum na stanowiskach menedżera lub dyrektora sprzedaży. Wszyscy z naszych trenerów pracowali minimum 10 lat w działach sprzedaży, byli sprzedawcami, menedżerami sprzedaży, dyrektorami działów handlowych, niektórzy byli szefami działów zakupów (np. w sieciach). Wszystko to daje Państwu pewność, że zajęcia poprowadzi ktoś to zna się na sprzedaży.
Cele szkolenia
- dowiesz się jak zwiększyć liczbę umawianych spotkań oraz wyniki sprzedaży,
- nauczysz się reguł rządzących tą formą sprzedaży,
- dowiesz się jak sprawić, aby klient odbierał Cię jako doradcę, a nie telemarketera,
- poznasz najskuteczniejsze techniki finalizacji sprzedaży,
O szkoleniu
To szkolenie realizowane jest w formie Blended Learning metodzie szkoleniowej, łączącej tradycyjne metody [szkolenie z trenerem na sali szkoleniowej], a następnie ze szkoleniem prowadzonymi zdalnie za pomocą komputera lub smartphona. Będziesz miał okazję uczestniczyć w dwóch dniach zajęć na sali szkoleniowej oraz tuż po szkoleniu otrzymasz dostęp do platformy SalesOn.pl wraz z dodatkowym szkoleniem online z podobnego obszaru tematycznego. To tak jakbyś zgłosił się nie na jedno, a na dwa szkolenia
Informacje organizacyjne
Grupa uczestników – max. 15 osób
Szkolenie trwa 2 dni (ok. 16 godzin)
Szkolenie prowadzi: 1 trener – praktyk sprzedaży
Miejsce: dowolne, wskazane przez klienta
Szkolenie certyfikowane
Organizator
Blended learning (sala szkoleniowa + online)
Zdobądź certyfikat szkolenia
- Po ukończeniu szkolenia, otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia w formie papierowej.
- Certyfikat jest dowodem ukończenia jednego z najlepszych tego
typu szkoleń sprzedażowych. - Dodatkowo po ukończeniu szkolenia handlowego, otrzymasz
potwierdzenie umiejętności sprzedażowych w sieci LinkedIn!
Zobacz ramowy program szkolenia
Moduł wprowadzający do szkolenia o sprzedaży przez telefon. W trakcie modułu odpowiemy sobie na pytanie, czym tak właściwie jest sprzedaż przez telefon i jakie muszą zostać spełnione warunki, aby do niej doszło. W module m.in. :
- Elevator speech – zrób na rozmówcy efekt „wow”.
- Jakie cechy posiada dobry sprzedawca, który dzwoni do Klienta.
- Podział decyzyjności w firmie. Unikaj „bezów”.
MODUŁ 2: Kreowanie potrzeb przez telefon czy uśmierzanie bólu Klienta
Poznasz dwie kluczowe zasady dotyczące proponowania i dopasowywania propozycji do klienta, gdy do niego dzwonisz np. po raz pierwszy. W module m.in:
- Czym są potrzeby i jakie mamy rodzaje potrzeb Klienta?
- Jak wykreować potrzebę w kliencie rozmawiając przez telefon?
- Metoda „pięciu potrzeb”.
- Czy cena decyduje w procesie zakupu? Trójkąt sprzedaży telefonicznej.
Umiejętność zadawania pytań oraz ich użycie decyduje o powodzeniu w sprzedaży. Jednym z powodów klęski sprzedawców jest brak biegłości w zadawaniu odpowiednich pytań. Wielu sprzedawców działa na gotowych modelach pytań, przez co tracą w oczach klienta, W module m.in.:
- Otwarte czy zamknięte, a może inne pytania zadawać klientom?
- Jak unikać „sztampowych” pytań przez telefon?
- Spraw „jednym telefonem”, aby klient czuł się najważniejszy.
MODUŁ 4: Prawidłowa rozmowa sprzedażowa przez telefon
Wyzwanie dla sprzedawcy to wyróżnienie się z tłumu, aby przykuć uwagę klienta. Skupimy się na wypracowaniu własnego „flow” w trakcie rozmowy oraz ułożeniu schematu dopasowanego do jego rynku. W module m.in.
- Modele sprzedaży przez telefon oraz System EDP.
- Jak wejść do rozmowy, aby nasz rozmówca nie rozłączył się na starcie.
- Prezentacja oferty w oparciu o potrzeby/ bóle klienta.
- Najskuteczniejsze techniki finalizacji sprzedaży.
- Prawidłowe podsumowanie zakupu i prośba o rekomendację.