Szkolenie zamknięte (nie mniej niż 10 osób)

Umawianie spotkań biznesowych

Jak umawiać spotkania z klientami przez telefon




trenerzy hayes e1578659838923

Trener prowadzący szkolenie

W zależności od specyfiki Państwa branży, potrzeb, oczekiwań odnośnie tego jak szkolenie ma być poprowadzone, będziemy rekomendować odpowiedniego trenera z naszej grupy trenerskiej. Zdajemy sobie sprawę, że każda grupa uczestników szkolenia ma inne doświadczenia, inne oczekiwania oraz inną dynamikę. Dlatego też, wierzymy, że tym samym dla każdej grupy należy dobrać innego trenera, nie tylko pod względem doświadczeń, stanowisk które obejmował wcześniej ale co równie ważne, jego energii,, osobowości oraz formy prowadzenia zajęć. Bez względu na to, który trener będzie prowadził szkolenie, dajemy Państwu gwarancję, że wszyscy z naszych trenerów są praktykami sprzedaży i posiadają wieloletnie doświadczenia minimum na stanowiskach menedżera lub dyrektora sprzedaży. Wszyscy z naszych trenerów pracowali minimum 10 lat w działach sprzedaży, byli sprzedawcami, menedżerami sprzedaży, dyrektorami działów handlowych, niektórzy byli szefami działów zakupów (np. w sieciach). Wszystko to daje Państwu pewność, że zajęcia poprowadzi ktoś to zna się na sprzedaży.

Cele szkolenia

  • dowiesz się jak zwiększyć liczbę umawianych spotkań oraz wyniki sprzedaży,
  • nauczysz się reguł rządzących tą formą sprzedaży,
  • dowiesz się jak sprawić, aby klient odbierał Cię jako doradcę, a nie telemarketera,
  • poznasz najskuteczniejsze techniki finalizacji sprzedaży,

O szkoleniu

To szkolenie realizowane jest w formie Blended Learning metodzie szkoleniowej, łączącej tradycyjne metody [szkolenie z trenerem na sali szkoleniowej], a następnie ze szkoleniem prowadzonymi zdalnie za pomocą komputera lub smartphona. Będziesz miał okazję uczestniczyć w dwóch dniach zajęć na sali szkoleniowej oraz tuż po szkoleniu otrzymasz dostęp do platformy SalesOn.pl wraz z dodatkowym szkoleniem online z podobnego obszaru tematycznego. To tak jakbyś zgłosił się nie na jedno, a na dwa szkolenia

Informacje organizacyjne

Grupa uczestników – max. 15 osób
Szkolenie trwa 2 dni (ok. 16 godzin)
Szkolenie prowadzi: 1 trener – praktyk sprzedaży
Miejsce: dowolne, wskazane przez klienta
Szkolenie certyfikowane
Organizator

Blended learning (sala szkoleniowa + online)

Szkolenie może być realizowane w formie Blended Learning metodzie szkoleniowej, łączącej szkolenie z trenerem na sali szkoleniowej, a następnie szkoleniem Online. Będziesz miał okazję uczestniczyć w dwóch dniach zajęć na sali szkoleniowej oraz po szkoleniu otrzymasz dostęp do platformy SalesOn.pl wraz z dodatkowym szkoleniem Online z podobnego obszaru tematycznego. To tak jakbyś zgłosił się nie na jedno, a na dwa różne szkolenia.

Zdobądź certyfikat szkolenia

  • Po ukończeniu szkolenia, otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia w formie papierowej.
  • Certyfikat jest dowodem ukończenia jednego z najlepszych tego
    typu szkoleń sprzedażowych.
  • Dodatkowo po ukończeniu szkolenia handlowego, otrzymasz
    potwierdzenie umiejętności sprzedażowych w sieci LinkedIn!

Zobacz ramowy program szkolenia

 
MODUŁ 1: Czym jest sprzedaż telefoniczna i kiedy do niej dochodzi?

Moduł wprowadzający do szkolenia o sprzedaży przez telefon. W trakcie modułu odpowiemy sobie na pytanie,  czym tak właściwie jest sprzedaż przez telefon i jakie muszą zostać spełnione warunki, aby do niej doszło. W module m.in. :

  • Elevator speech – zrób na rozmówcy efekt „wow”.
  • Jakie cechy posiada dobry sprzedawca, który dzwoni do Klienta.
  • Podział decyzyjności w firmie. Unikaj „bezów”.

MODUŁ 2: Kreowanie potrzeb przez telefon czy uśmierzanie bólu Klienta
Poznasz dwie kluczowe zasady dotyczące proponowania i dopasowywania propozycji do klienta, gdy do niego dzwonisz np. po raz pierwszy. W module m.in:

  • Czym są potrzeby i jakie mamy rodzaje potrzeb Klienta?
  • Jak wykreować potrzebę w kliencie rozmawiając przez telefon?
  • Metoda „pięciu potrzeb”.
  • Czy cena decyduje w procesie zakupu? Trójkąt sprzedaży telefonicznej.
MODUŁ 3: Zadawanie pytań przez telefon

Umiejętność zadawania pytań oraz ich użycie decyduje o powodzeniu w sprzedaży. Jednym z powodów klęski sprzedawców jest brak biegłości w zadawaniu odpowiednich pytań. Wielu sprzedawców działa na gotowych modelach pytań, przez co tracą w oczach klienta, W module m.in.:

  • Otwarte czy zamknięte, a może inne pytania zadawać klientom?
  • Jak unikać „sztampowych” pytań przez telefon?
  • Spraw „jednym telefonem”, aby klient czuł się najważniejszy.

MODUŁ 4: Prawidłowa rozmowa sprzedażowa przez telefon
Wyzwanie dla sprzedawcy to wyróżnienie się z tłumu, aby przykuć uwagę klienta. Skupimy się na wypracowaniu własnego „flow” w trakcie rozmowy oraz ułożeniu schematu dopasowanego do jego rynku.  W module m.in.

  • Modele sprzedaży przez telefon oraz System EDP.
  • Jak wejść do rozmowy, aby nasz rozmówca nie rozłączył się na starcie.
  • Prezentacja oferty w oparciu o potrzeby/ bóle klienta.
  • Najskuteczniejsze techniki finalizacji sprzedaży.
  • Prawidłowe podsumowanie zakupu i prośba o rekomendację.

Opinie uczestników

Ćwiczenia oraz gry sprzedażowe wymagały od uczestników bezwzględnego zaangażowania, jednocześnie pozwoliły uczestnikom dokonać obiektywnej oceny umiejętności sprzedażowych stanowiących podstawę efektywnej pracy.
Jakub Krasicki, Dyrektor Działu Sprzedaży
Virgin Mobile
Powierzyliśmy firmie McHayes&StewardGroup rozwój naszego działu handlowego. Dzisiaj możemy śmiało potwierdzić, iż był to bardzo dobry wybór. Naszą współpracę oceniam jako bardzo owocną i efektywną.
Artur Juszczyński, Country Sales Manager
BASF Polska
Z prawdziwą przyjemnością informujemy, że uczestnicy bardzo wysoko oceniali profesjonalizm zaangażowanego przez McHayes&StewardGroup trenera. Równocześnie, z całą odpowiedzialnością, polecam Państwu szkolenia sprzedażowe firmy McHayes&StewardGroup.
Maria Kochalska, Dyrektor Handlowy
Haribo
Bardzo wysoko oceniamy poziom merytoryczny szkoleń, zaangażowanie trenera i firmy na każdym etapie współpracy. (…). Polecam szkolenia sprzedażowe McHayes&StewardGroup. To sprawdzony partner szkoleniowy.
Dorota Kulikowska, Learning for Development Manager
L'Oreal Polska
Bardzo wysoko oceniam poziom merytoryczny szkoleń realizowanych przez trenerów McHayes&StewardGroup i szczerze polecam tę firmę jako sprawdzonego partnera szkoleniowego.
Marta Pogorzelska, HR Business Partner
Tchibo Warszawa
Z całą pewnością mogę polecić McHayes&StewardGroup wszystkim firmom, które traktują szkolenia jako nieodłączny element wzmacniania własnej konkurencyjności na trudnym rynku FMCG.
Marta Pokutycka, Koordynator Komunikacji
Cadbury Wedel

Te szkolenia również mogą Cię zainteresować:

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.