Trener prowadzący szkolenie
W zależności od specyfiki Państwa branży, potrzeb, oczekiwań odnośnie tego jak szkolenie ma być poprowadzone, będziemy rekomendować odpowiedniego trenera z naszej grupy trenerskiej. Zdajemy sobie sprawę, że każda grupa uczestników szkolenia ma inne doświadczenia, inne oczekiwania oraz inną dynamikę. Dlatego też, wierzymy, że tym samym dla każdej grupy należy dobrać innego trenera, nie tylko pod względem doświadczeń, stanowisk które obejmował wcześniej ale co równie ważne, jego energii,, osobowości oraz formy prowadzenia zajęć. Bez względu na to, który trener będzie prowadził szkolenie, dajemy Państwu gwarancję, że wszyscy z naszych trenerów są praktykami sprzedaży i posiadają wieloletnie doświadczenia minimum na stanowiskach menedżera lub dyrektora sprzedaży. Wszyscy z naszych trenerów pracowali minimum 10 lat w działach sprzedaży, byli sprzedawcami, menedżerami sprzedaży, dyrektorami działów handlowych, niektórzy byli szefami działów zakupów (np. w sieciach). Wszystko to daje Państwu pewność, że zajęcia poprowadzi ktoś to zna się na sprzedaży.
Cele szkolenia
- dowiesz się, dlaczego intuicyjne podejście do budowania efektywności osobistej nie przynosi satysfakcjonujących rezultatów,
- poznasz nowoczesne metody zarządzania sobą,
- nauczysz się jak w trwały sposób przyczynić się do wyraźnego podniesienia Twojej efektywności osobistej,
- odczujesz wzrost satysfakcji z pracy oraz innych aspektów życia osobistego, na które pewnie nie masz dziś czasu…
O szkoleniu
115 e-maili wymagających natychmiastowej odpowiedzi, smsy odrywające od tego czym aktualnie się zajmujesz, telefony od ważnych osób, zebrania, spotkania z klientami a to dopiero część tego, w co angażujesz swoją uwagę i energię każdego dnia, każdej godziny. Współczesność to już nie tylko natłok informacji, który jak twierdzą niektórzy naukowcy, współczesny człowiek w ciągu doby bombardowany jest taką ilością informacji, jaka kilka wieków wcześniej była przetwarzana przez całe życie. W 1998 na jednej z amerykańskich uczelni wojskowych zaczęto zastanawiać się, w jaki sposób będzie wyglądało pole walki po zakończonej niedawno zimnej wojnie. Ustalono wtedy, że doskonale opisywać je będą cztery przymiotniki: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność). Dwadzieścia lat później ten opis zadziwiająco trafnie odzwierciedla dynamicznie zmieniający się świat. Witaj w Świecie VUCA
Informacje organizacyjne
Grupa uczestników – max. 15 osób
Szkolenie trwa 2 dni (ok. 16 godzin)
Szkolenie prowadzi: 1 trener – praktyk sprzedaży
Miejsce: dowolne, wskazane przez klienta
Szkolenie certyfikowane
Organizator
Blended learning (sala szkoleniowa + online)
Zdobądź certyfikat szkolenia
- Po ukończeniu szkolenia, otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia
w formie papierowej. - Certyfikat jest dowodem ukończenia jednego z najlepszych tego
typu szkoleń sprzedażowych. - Dodatkowo po ukończeniu szkolenia handlowego, otrzymasz
potwierdzenie umiejętności sprzedażowych w sieci LinkedIn!
Zobacz ramowy program szkolenia
MODUŁ 1: Jak „działa” człowiek?
Kluczowy moduł, który pozwoli Ci dokładnie zrozumieć w jaki sposób, w zmiennym świecie odnaleźć stałe źródła budowania własnej efektywności. Tu przyjrzymy się dokładnie co to jest VUCA i jakie stawia przed Tobą wymagania. Zrozumiesz, dlaczego tak trudno radzisz sobie z wyzwaniami, które codziennie stają na Twojej drodze. W tej części dowiesz się także, jak działa ludzki mózg i jakie to implikuje szanse i zagrożenia dla Twojej efektywności osobistej. Ponadto będziesz miał okazję poznać techniki i metody zarządzania swoją energią i uwagą. W module m.in:
- Doświadczenie tego, w jaki sposób mózg radzi sobie z wielozadaniowością.
- Zweryfikujesz swoje nawyki – na ile Cię wspierają i na ile są przeszkodą na w realizacji celów.
- Poznasz pętlę nawyku i nauczysz się ją wykorzystywać do modyfikowania negatywnych nawyków ale także do projektowania dobrych nawyków.
- Przećwiczysz proste techniki koncentrowania i utrzymywania uwagi.
- Dowiesz się, w jaki sposób stres wpływa na efektywność i co możesz zmienić by ją poprawić.
MODUŁ 2: Metody zarządzania sobą w czasie i energią dobową
To część szkolenia, która pozwoli uczestnikom zapoznać się ze sprawdzonymi metodami zarządzania sobą w czasie. Pojawią się tutaj także nowoczesne rozwiązania w tej dziedzinie, oparte na wynikach najnowszych badań naukowych. Całość tego modułu oparta jest na zasadzie minimum teorii maksimum praktyki. Znajdziesz tutaj metody, które pozwolą Ci:
- Zrozumieć, jakie są cztery generatory wysokiej energii życiowej (witalności).
- Efektywnie planować swój czas z wykorzystaniem wiedzy o sobie.
- Pracować z celami, zadaniami, priorytetami.
- Stać się panem urządzeń połączonych w sieci a nie ich niewolnikiem.
- Zarządzać swoimi granicami (mówić nie sobie i innym, kiedy jest to niezbędne do zachowania swojej efektywności).
MODUŁ 3: Stres w służbie nowego menedżera VUCA
To część szkolenia, która za cel stawia sobie przybliżenie tematu, który w świcie VUCA spędza sen z powiek niemal wszystkim jego uczestnikom. Szczegółowo zostanie omówiona kwestia fizjologii stresu, różnych jego rodzajów, przyczyn oraz skutków. W tej części uczestnicy poznają skuteczne metody i narzędzia pomagające zarówno w profilaktyce stresu, jak i jego redukowania. W module m.in:
- Stres, co to właściwie jest?
- Fizjologia stresu i jej wpływ na funkcjonowanie człowieka.
- Różne rodzaje stresu i źródła jego powstawania.
- Techniki i metody profilaktyki antystresowej.
- Narzędzia szybkiego i skutecznego redukowania napięcia wywołanego stresem.
MODUŁ 4: Inteligencja emocjonalna dla menedżerów VUCA
Emocje to jeden z kluczowych tematów rozmów dotyczących spraw zawodowych, jak i prywatnych. Dziś szczególnie istotne jest by nasz klient, kontakt z przedstawicielem działu czy organizacji kojarzył z pozytywnymi emocjami. Pozytywne nastroje współpracowników i klientów odgrywają szczególna rolę w chęci do inwestowania swojego zaangażowania i identyfikowania się z zespołem. Ta część to odpowiedź na zaniedbany w procesie edukacji zestaw kompetencji pozwalających dziś wygrywać serca klientów i współpracowników. W module m.in.:
- Co to jest Inteligencja emocjonalna?
- Kluczowe obszary kompetencyjne IE w świetle pracy menedżera.
- Czym, są emocje i o czym nas informują?
- Skuteczne techniki pogłębiania własnej empatii.
- Metody zarządzania własnymi stanami emocjonalnymi.
- Jak wpływać na budowanie pozytywnego nastroju w kontakcie z klientem lub pracownikiem.
- Jak IE pomaga efektywnie niwelować lub rozwiązywać konflikty.